el
door elpee69 May 23, 2015 om 15:45
Computers & telefonie

Functies outlook en g-mail uitgeschakeld

Goedemiddag,
vorig jaar een nieuwe PC aangeschaft en een abonnement genomen op Microsoft office 365 voor thuisgebruik voor 1 jaar.Dit abonnement is nu gestopt.Het meest vervelend vind ik, dat ik geen gebruik meer kan maken van Outlook en G-mail. Wel kan ik email ontvangen. Is er een alternatief om toch te kunnen e-mailen, zonder weer een abonnement te nemen.
Ik gebruik Windows 8.1.

Bij voorbaat dank voor uw reacties.

Met vriendelijke groet. Elpee

1330 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 23, 2015 om 15:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo elpee69,

Je zou g-mail gewoon moeten kunnen gebruiken.
Lees eens hier.

Suc6

aurora1
door aurora1 - May 23, 2015 om 15:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier met name e.e.a. over de (gratis) Windows Live Mail.
U kunt overigens gewoon nog met Gmail blijven mailen als u Gmail opent/inlogt bij uw Gmail.

sjjoppy
door sjjoppy - May 23, 2015 om 16:00
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Elpee,
Het zou moeten gaan als u inlogt op www.google.com.Hetzelfde geldt voor www.outlook.com.
Gr, gr.

el
door elpee69 - May 23, 2015 om 17:02
29 Antwoorden / 19 Vragen

Hartelijk dank voor de snelle reacties. Ga hiermee aan de slag en laat horen hoe het e.e.a. is verlopen.

Groet, elpee

Cookies
door Cookies - May 24, 2015 om 10:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je Gmail account heeft natuurlijk niks te maken met Office 365. Dus kun je gewoon blijven gebruiken.

akkerdistel
door akkerdistel - May 25, 2015 om 04:35
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Geld uitgeven aan Office is niet nodig; LibreOffice veel beter en nog eens gratis ook. Thunderbird ook gratis en bovenal veiliger. Sterk het advies om geen imap maar pop3 te gebruiken, standaard pakt hij namelijk imap.