ja
door jans15 Apr 25, 2010 om 11:24
Computers & telefonie

Geen antwoord van kassa en of belbus

in november 2009 heb ik een brief via mail gestuurd naar kassa belbus of zij mij konden helpen.
na een paar keer gevraagd te hebben of ze mij wel kunnen helpen krijg ik geen antwoord.
ik wilde graag een antwoord of men mij ging helpen of niet (ik weet wel dat ik niet de enigste ben) maar laat dan alleen even weten of je mij helpt en anders kunnen we kijken of iemand anders ons wil helpen.
Wie heeft hier verder nog problemen mee.

384 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 25, 2010 om 11:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is het probleem? Misschien kan er hier een helpende hand gegeven worden of een duwtje in de goede richting.

Het is niet netjes dat ze niets laten horen, maar ze worden waarschijnlijk bedolven onder de hulpverzoeken.

Vladja

ve
door verwijderd - Apr 25, 2010 om 11:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik weet niet wat het probleem is, maar wil graag weten of ze mij gaan helpen.
ik bijf nu in het ongewisse.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2010 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is jouw probleem en wat heb je zelf al gedaan om tot een oplossing te komen?

Vladja

ve
door verwijderd - Apr 25, 2010 om 11:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien zet uw vraag hier Kassa of de Belbus aan om te reageren op uw verzoek of het mogelijk is dat u geholpen wordt.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2010 om 12:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

@jans15,11:38 Als je niet weet wat het probleem is wordt het moeilijk om je vraag te beantwoorden. Voor een hulpaanbod in een hulpvraag nodig. Wat is die vraag?

ve
door verwijderd - Apr 25, 2010 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

het gaat over een bankstel met stoffen bekleding wat niet goed is, maar de leverancier probeert er onderuit te komen.

ik doe dit niet voor mij zelf maar voor een paar vrienden die al in 70 zijn.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2010 om 13:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

jans15

Als je hier een probleem aankaart, dan moet je zoveel mogelijk informatie over dat probleem in deze rubriek zetten. Daarna stel je een vraag en die moet zodanig gesteld worden, dat de "experts" hier kunnen beoordelen of zij de expertise hebben om op de vraag te reageren, of niet. Als je moeite hebt om je schriftelijk uit te drukken, vraag dan een kennis, vriend of vriendin om je daarmee te helpen.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2010 om 14:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

jans15

Uiteraard is bovenstaande info belangrijk, maar dat je in het ongewisse blijft kan logisch zijn. Kassa behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor, om ergens op te reageren of om niet te reageren. In jouw geval hebben ze dus niet gereageerd en dan kun je er eigenlijk wel vanuit gaan, dat zij dit probleem niet willen oppakken.

Nogmaals met vriendelijke groet, ReadAC.