vr
door vroema Jan 11, 2005 om 12:29
Computers & telefonie

Geen diensten dus ook niet betalen??

Al vanaf juni 2004 kan ik nauwelijk bellen met mijn debitel abbonement. vanaf september zelf helemaal niet meer!! Ondanks bellen, schrijven etc. komt er van debitel geen oplossing. Telkens wordt om de hete brij heen gedraait. Mijn klacht wordt niet behandeld Mag ik (ik heb dit inmiddels wel gedaan)' mijn betaling stopzetten??? Debitel levert mij NIETS en ik moet voor IETS wel betelen!!!

395 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 11, 2005 om 12:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

inderdaad stoppen met betalen, dit ook aangeven en alles bewaren!als zij geen behoorlijk produkt aanbieden hoef je dus niet te betalen.

ve
door verwijderd - Jan 11, 2005 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Vroema. Het beste is om Debitel schriftelijk (liefst aangetekend)
in kennis te stellen van het feit dat zij niet de contractuele
dienst(en) leveren en dat je ze derhalve in gebreke stelt. Tevens
mededelen dat je om die reden de betaling hebt gestaakt. Eventueel kan
je toevogen dat je het contract wegens wanprestatie wenst te ontbinden.
Zonder meer stopzetten kan tot problemen leiden omdat je dan als
wanbetaler kan worden aangemerkt (gek genoeg ondanks dat zij het zijn
die in gebreke blijven) en de eventuele vordering geregistreerd worden
bij het BKR in Tiel met gevolg dat je ook bij een andere provider geen
telefoon meer kan krijgen.  Dus wel contact houden met Debitel
want domweg niet betalen kan, ondanks alles, tot die registratie
leiden. Groeten - E.

ve
door verwijderd - Jan 18, 2005 om 23:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Opzeggen omdat zij hun diensten niet leveren gaat vaak niet lukken, omdat je een abonnement bent aangegaan. Dit zou soms wel kunnen als eerst de dekken perfect was, en in 1x niet meer.

Ik raad je aan om een netwerk wissel bij Debitel aan te vragen. Zij hebben overeenkomsten met 3 netwerken, Vodafone, KPN & Telfort. Meestal als je een boze brief schrijft, kan je deze wissel gratis uitvoeren!

Suc6.

ve
door verwijderd - Jan 18, 2005 om 23:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Al vele boze brieven geschreven, maar men onzeit simpelweg de klacht. Wijzigen van provider kan maar dat kost € 39, en men heeft mij een goede dekking belooft dus.....!!!

Als ik aangeef waar de schoen wringt krijg ik antwoord op iets waar ik niet naar gevraagd heb, m.a.w. ik schiet er niks mee op. Voorlopig het risico genomen de fakturen niet te betalen, uiteraard wel eerst een brief gestuurd met de redenen waarom ik niet wens te betalen.

Laatse brief is van 11 oktober, het antwoord daarop laat...op zich wachten!!

ve
door verwijderd - Jan 30, 2005 om 09:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi

heeft u geen berijk of licht het ergens anders aan wand als het het berijk is dan weet ik wel een op lossing dat zijn een soord stikkertjs die je achter de baterij plakt dan heb je beter berijk ze zijn iniedergeval op www.funtoko.com te koop maar daar betaal je €1,50 voor zo'n stikkertje en €2 verzendkosten dus kom je uit op €3,50 als u echt interesse heeft dan wil ik best op zoek gaan wand je moet ook voor 50 cent klaar kunnen zijn

mvg

bart