mi
door miekjemiekje Dec 12, 2005 om 16:57
Computers & telefonie

Goedkoop bellen

Al jaren bellen wij vast bij KPN. De rekeningen lopen de laatste tijd echter hoog op. Op de radio hoor je vaak reclames van andere telefoonaanbieders, maar ik vraag me af wat nou wél en niet te vertrouwen is en wat het voordeligst is.

Ik vraag me af of er iemand is die hier wat meer over weet of die mij bijvoorbeeld een site kan geven waarop ik kan vergelijken. Negatieve ervaringen hoor ik ook graag :)

384 6 Rapporteer

gladdeharry
door gladdeharry - Dec 12, 2005 om 19:23
463 Antwoorden / 14 Vragen

Kijk eens op www.bellen.com.Daar kun je je belprofiel invullen en aan de hand daarvan krijg je een advies wat het goedkoopst is.

Harry

ro
door ronny530 - Dec 12, 2005 om 19:35
2794 Antwoorden / 41 Vragen

Ik sluit me wel bij Harry aan maar pas op met de carrier select providers, gaat niet altijd goed. Komt ook nog bij dat je dan bij kpn de abbo hebt. Die gaat gewoon door. Breng het bel gedrag eens in kaart, vele telefoontjes kunnen ook in de dal uren. Scheelt ook weer. Kpn is niet de goedkoopste maar wel een met veel zekerheid.

Succes Ronny.

ph
door phinder - Dec 12, 2005 om 20:11
433 Antwoorden / 4 Vragen

Je geeft geen informatie over je belgedrag, dus dat is lastig adviseren.

Bel je veel lokaal en interlokaal, kijk dan eens naar de volgende:

Bel1649 en bel1643

Pre-select, dus je houdt gewoon je normale KPN-abonnement. Geen overstap en de mogelijke problemen daarmee dus.

Je betaalt in Ned. enkel de starttik ( in daluren -> na 7 uur en in het weekend ) van 5 cent.. Daarna is het gesprek gratis ! In piekuren betaal je nog steeds veel minder voor je gesprek dan bij KPN. Afhankelijk van de gem. lengte van je gesprek kies je voor 1649 of 1643 ( hogere startkosten -> lagere gesprekskosten ).

Aanmelden is genoeg. Verder niets aan de hand !
Kijk maar eens op:  www.bel1649.nl of www.bel1643.nl

Suc6 met kiezen

cats
door cats - Dec 12, 2005 om 20:19
153 Antwoorden / 16 Vragen

Op dit moment is de goedkoopste aanbieder: 1643telecom

Het starttarief in Nederland is 5 cent (vaste net)
Bellen  24 uur per dag  0 cent per minuut!

Goedkoper kan nauwelijks.

(De eerder genoemde 9 cent starttarief geldt voor mobiel en naar het buitenland)

jcjoppe
door jcjoppe - Dec 13, 2005 om 17:04
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi Miekjemiekje, met 1643 van vast naar mobiel kost, sinds de allerlaatste nieuwsbrief, MAAR 8 cent per minuut met starttik van 9 cent SUPERGOEDKOOP !! groeten, Johan

hu
door hulsm008 - Dec 29, 2005 om 22:34
6 Antwoorden / 0 Vragen

Het beste wat u kunt nemen is internetplusbellen van KPN. Voor 44,95 heeft U zowel draadloos ADSL alswel 24 uur p/d onbeperkt bellen naar alle vaste nummers binnen Nederland. Betrouwbaar EN goedkoop. Let wel....exclusief mobiel en bellen naar het buitenland