jossy
door jossy Aug 26, 2009 om 14:45
Computers & telefonie

Google's nieuwe vertaalbalk HELP!

Waar bemoeit Google zich in godsnaam mee? Sinds vandaag verschijnt er een erg irritante Google vertaal balk bovenin onder de Toolbar! Die zegt: "Deze pagina is in het Engels" met de vraag vertalen of Engels uitschakelen. Hoe krijg ik in godsnaam die balk weer weg?

Die balk is niet te negeren je moet hem wegklikken anders verpest hij de hele pagina!!

Elke nieuwe pagina wegklikken, of Engels uitschakelen, maar die hele balk voorgoed uitschakelen is wat ik wil! Wat een hel. Ik heb hem nog maar een uur en ik wil m'n laptop rond gaan smijten!!!

YouTube is verpest door de vele commercials......nu die balk.......ik mag geen Engels meer lezen.....nee, wel uitschakelen.....arrggghhhhhhhh.....ik kan niet geloven dat ik Google ooit m'n "beste vriend" heb genoemd. De liefde was al bekoeld maar nu.........

Of Google wegdoen?

Dank bij voorbaat als iemand raad weet. Niet te ingewikkeld opschrijven graag......

1088 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 27, 2009 om 03:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is me dus gelukt! Duurde ff en m'n laptop is nog heel. Maar dat irritante balkje ben ik kwijt geraakt. Ik heb altijd moeite om handleidingen te lezen. Ik ben meer een visiueel mens. Doe me een keer iets voor en ik snap het......enfin, ergernis zelf opgelost. Goh, wat wordt een mens daar toch vrolijk van

ve
door verwijderd - Aug 27, 2009 om 03:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

......pratend tegen mezelf, de "gast" de sukkel dus ben ikzelf, was vergeten in te loggen.......

ve
door verwijderd - Aug 27, 2009 om 08:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

En dan rijst bij de vraag.... hoe heb je die weggekregen, dan?  Ik ben n.l. ook zo'n iemand, die het lezen niet goed snapt en zeker niet als het ook allemaal nog in het engels is. Leg me a.u.b. dan even in eenvoudige taal uit, hoe jij die google balk hebt verwijderd.

Bedankt alsvast.

ve
door verwijderd - Sep 3, 2009 om 12:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

-Klik op de afbeelding van het steeksleuteltje (Toolbar opties aanpassen).

-Klik op "Extra"

-Haal het vinkje bij "Vertalen" weg.

Klaar  .