mi
door mij1234 Dec 16, 2009 om 15:19
Computers & telefonie

Hi gratis geheugenkaartje?

ik heb mijn abo bij hi! verlengd,ik kreeg daarbij een nieuw toestel en zou als extraatje een gratis 8gb geheugenkaartje krijgen,alleen zat dat er niet bij.
Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord dat het niet nagezonden kon worden,maar dat ik er zelf maar eentje moet kopen en de rekening naar hun moet sturen.
Nou woon ik in een dorpje en om nu speciaal naar de stad te gaan om zo'n kaartje te kopen vind ik nogal een gedoe,dus denk ik dat ze mazzel hebben....of zouden ze dit express doen,zodat ze de geheugenkaartjesniet weg hoeven te geven.
Ik heb verder nooit wat gehad met Hi!,maar ik vind dit nogal vreemd.
Kan ik nog op een andere manier aan zo'n kaartje komen???

400 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 16, 2009 om 17:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bestel je hem via internet denk wel aan de verzend kosten die krijg je dan waarschijnlijk niet betaald.
Groet Valerius.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2010 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste mij1234,

Uit je klacht op het forum van Vara Kassa begrijp ik dat je het geheugenkaartje niet hebt ontvangen. Ik begrijp dat dit vervelend is. Helaas heeft Hi niet de mogelijkheid losse onderdelen na te sturen. De fabrikanten van mobiele telefoons hebben deze geheugenkaarten. Helaas heeft Hi deze geheugenkaarten niet.

We bieden dan de mogelijkheid dat jij zelf een geheugenkaart aanschaft, dit kan in een electronica winkel of via het internet. Vervolgens kun je een kopie van de bon verzenden. Dit mag naar het e-mailadres van Hi Webcare.

Op 04-03-2010 is het Hi Webcare team begonnen met reageren op Online Klachten om de klanttevredenheid te vergroten. Een onderdeel hiervan is dat we ook reageren op oudere klachten omdat ook jij recht hebt op een goede oplossing.

Indien je een geheugenkaart hebt aangeschaft en hiervoor nog geen vergoeding hebt ontvangen, wil ik je vriendelijk verzoeken de volgende gegevens te e-mailen naar webcare@hi.nl onder vermelding van referentienummer 1158:

- username op het forum
- rekeningnummer of klantnummer, deze is gelijk aan het betalingskenmerk van je bankafschrift
- naam
- postcode en huisnummer
- mobiel nummer
- kopie van de bon

We zullen dan zo spoedig mogelijk je vraag beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Lotte
Hi Webcare

ve
door verwijderd - Apr 22, 2010 om 10:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste mij1234,

Op 08-04-2010 heeft Hi Webcare je gegevens gevraagd om je klacht/ probleem op te lossen of je vraag te beantwoorden. We hebben helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Indien je nog een klacht/ probleem of vraag hebt zou je dan zo vriendelijk willen zijn alsnog je gegevens te e-mailen naar webcare@hi.nl?

Met vriendelijke groet,

Lotte
Hi Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer