Da
door Damini Feb 9, 2016 om 11:36
Computers & telefonie

Hoe kan ik mijn beeld van hotmail vergroten?

Hoe kan ik mijn beeld van hotmail vergroten, hoe ik nu aan de zijkant geen reclames meer krijg heb ik een lege vlak. Zodat ik de mailtjes beter kan lezen i.p.v. steeds de balk te verschuiven van links naar rechts om alles te kunnen lezen. Alvast bedankt... Gr. D.

7702 17 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 9, 2016 om 11:53
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Damini,
bovenaan ziet u  2 pijltjes en daarnaast een vierkantje, als u op dat vierkantje klikt wordt het beeld groter. Ook is op F11 klikken een mogelijkheid.
Vr, gr.

reflecs
door reflecs - Feb 9, 2016 om 12:38
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Aan de linkerkant heeft u een grijze balk en daarnaast een wit veld. Als u de cursor vanaf het witte veld, niet te snel, naar de grijze balk beweegt, verandert het pijltje vlak voor de scheidngslijn in <-||->. Op dat moment kunt u door met een ingedrukte muis naar links slepen die balk iets smaller maken. Ik weet niet of het voldoende is. Nadeel is wel dat u het de volgende keer als u de website bezoekt opnieuw moet doen.

marita567
door marita567 - Feb 9, 2016 om 12:49
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Damini ,

U schrijft hotmail , maar is dit niet outlook , zo ja klik rechts bovenaan op het tandwiel en zet het leesvenster op uit .
Doe dan wat Reflecs heeft beschreven en het blijft zo .

reflecs
door reflecs - Feb 9, 2016 om 12:52
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Staat er bij u achter Outlook preview? Misschien dat een ander forumlid nog een tip heeft.

Da
door Damini - Feb 9, 2016 om 16:46
20 Antwoorden / 6 Vragen

Bedankt allemaal voor uw antwoord, maar het is nog niet gelukt.

door reflecs - 09 Feb 2016 om 12:38

Aan de linkerkant heeft u een grijze balk en daarnaast een wit veld. Als u de cursor vanaf het witte veld, niet te snel, naar de grijze balk beweegt, verandert het pijltje vlak voor de scheidngslijn in <-||->. Op dat moment kunt u door met een ingedrukte muis naar links slepen die balk iets smaller maken. Ik weet niet of het voldoende is. Nadeel is wel dat u het de volgende keer als u de website bezoekt opnieuw moet doen.

Hallo reflecs wat u heeft geschreven is voor de linkerkant geldig. Hoe kan ik het voor de rechterkant doen??
bijv. als ik een mail open dan kan ik niet de hele regel lezen. Ik moet steeds onder naar de mail gaan en dan de balk van links naar rechts schuiven om te lezen. Maar aan de rechterkant is er wel plaats om het groter te maken, allleen weet ik niet hoe het moet. (reclame van de rechterkant is nu weg). Alvast bedankt

reflecs
door reflecs Feb 9, 2016 om 20:36
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo damini, Het antwoord van 19:43 is een mogelijke oplossing. Ik weet niet zeker of u een melding van een antwoord krijgt, daarom ook een reactie :)

Da
door Damini - Feb 9, 2016 om 17:02
20 Antwoorden / 6 Vragen

door marita567 - 09 Feb 2016 om 12:49
Hallo Damini ,

U schrijft hotmail , maar is dit niet outlook , zo ja klik rechts bovenaan op het tandwiel en zet het leesvenster op uit .
Doe dan wat Reflecs heeft beschreven en het blijft zo .

Hallo Marita567,
Ik heb een hotmail, maar als ik inlog dan staat er boven Outlook.com. En leesvenster was al op uit. Dus misschien is er geen mogelijkheid om het beeld breder te maken. Toch bedankt voor uw antwoord. Groet D.

marita567
door marita567 - Feb 9, 2016 om 17:02
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@Damini ,

Wat ik niet begrijp is dat uw in een mail helemaal naar de onderkant moet gaan  .
De mails die u krijgt staan die onderaan ?

marita567
door marita567 - Feb 9, 2016 om 17:09
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Het beeld aan de rechterkant kunt uw niet breder maken .
Aan de linkerkant , ga met de muis ( pijltje ) tegen de grijze balk aan en sleep nu de balk naar voren , zodat u Postvak In e.d nog ziet staan .
Ik gebruik ook Outlook maar het beeld van mij is normaal .

Cookies
door Cookies - Feb 9, 2016 om 17:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je de reclame aan de rechterkant v.d. mail geblokkeerd hebt, blijft er een wit vlak over. Die lege ruimte is dan verder onbruikbaar.

Als je steeds met je balk van links naar rechts moet om de mail te lezen, heb je misschien het lettertype vergroot? Zoomfunctie gebruikt? Beeldschermresolutie aangepast?

Da
door Damini - Feb 9, 2016 om 17:14
20 Antwoorden / 6 Vragen

@Marita567,

De mails die u krijgt staan die onderaan ? Nee.
De mails die ik ontvang zijn gewoon in de postvak in. Maar als ik eentje open om te lezen dan kan ik de lange zinnen niet lezen, dan moet ik helemaal van de mailtje naar beneden gaan en daar is er een grijze balk om te schuiven naar rechts voor verder lezen, maar dan moet ik weer met de rechterkant balk naar boven om verder van de zin te kunnen lezen..Gr. D.

marita567
door marita567 - Feb 9, 2016 om 17:29
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Welke browser en besturingssysteem heeft u ?
Lees ook eens het antwoord van @ Carola.83

Da
door Damini - Feb 9, 2016 om 17:31
20 Antwoorden / 6 Vragen

door marita567 - 09 Feb 2016 om 17:09
Het beeld aan de rechterkant kunt uw niet breder maken .

Bedankt Marita567. Ik ga het maar zo laten. Gr. D.

door carola.83 - 09 Feb 2016 om 17:12
Als je de reclame aan de rechterkant v.d. mail geblokkeerd hebt, blijft er een wit vlak over. Die lege ruimte is dan verder onbruikbaar.

Bedankt carola.83 wat u heeft geschreven is waar. Dan maar zo laten. Gr. D.

marita567
door marita567 - Feb 9, 2016 om 17:50
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@Damini ,

Ik blijf het maar vreemd vinden , omdat ik ook outlook gebruik en ik dit probleem helemaal niet heb .
Daarom vroeg ik ook welk besturingssysteem en browser heeft u , er kan bij instellingen iets verkeerd staan .

reflecs
door reflecs - Feb 9, 2016 om 19:43
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo damini,

In een vorige vraag schrijft u dat u Firefox gebruikt. Dat is fijn, omdat gebruikers zelf iets kunnen maken om het uiterlijk aan te passen en dat ook beschikbaar kunnen maken voor anderen. Dat gebeurt door middel van een extensie: Gebruikersstijlen of Styles.
Iemand heeft een Style gemaakt om gebruik te maken van de witte ruimte die overblijft op Outlook.com.

https://userstyles.org/styles/102922/remove-outlook-com-ad-bar-and-reclaim-space
Ik heb hem zelf ook even geïnstalleerd en denk dat het wel de moeite waard is om uit te proberen. Het laden van de pagina duurt iets langer dan normaal. Na de installatie ziet u bovenin een icoontje met een S. Door daarop te klikken kunt u onderaan het menu het vinkje weghalen/ of neerzetten om het verschil te zien. Mocht het bij u niet werken, of u wilt het verwijderen, dan kan dat weer via Add-ons > Extensies.

De webversie van Outlook is niet bij iedereen hetzelfde. Sommige e-mailadressen zien Outlook (preview) staan. Uiteindelijk wordt ieder account overgezet. Ik heb nog de oude versie, maar bij u is dat misschien al anders.

Da
door Damini - Feb 10, 2016 om 18:21
20 Antwoorden / 6 Vragen

door reflecs - 09 Feb 2016 om 19:43
Hallo damini,

https://userstyles.org/styles/102922/remove-outlook-com-ad-bar-and-reclaim-space
Na de installatie ziet u bovenin een icoontje met een S. Door daarop te klikken kunt u onderaan het menu het vinkje weghalen/ of neerzetten om het verschil te zien. Mocht het bij u niet werken, of u wilt het verwijderen, dan kan dat weer via Add-ons > Extensies.

Hallo reflecs,
Ik heb het nu geinstalleerd, maar als ik nu op de S klikt dan waar kan ik het vinkje weghalen/of neerzetten? Bij mij staan deze vier regels in het nederlands: - stijlen beheren
- alle stijlen inschakelen
- Stijlen zoeken voor deze website
- Nieuwe stijl schrijven >
Bij de tweede kan je alleen inschakelen of uitschakelen. Maar het scherm blijft hetzelfde. Dus geen verandering.
Alleen de laatste optie gaat open.

Toch bedankt voor uw antwoord. Misschien hoort het zo. Gr. D.

reflecs
door reflecs - Feb 10, 2016 om 21:47
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Dag damini,

Graag gedaan.
Ik heb dezelfde regels, maar daaronder ook Remove Outlook.com Ad bar and Reclaim Space (1)
(na inloggen bij Outlook.com/Hotmail, op andere pagina's staat het niet)
Door op de ruimte ervoor te klikken verschijnt of verdwijnt een vinkje. Een S in een wit vlakje is niet actief, met gekleurde vakjes wel.

Mogelijk is iets niet helemaal goed gegaan met installeren. Dit kunt u controleren door weer naar https://userstyles.org/styles/102922/remove-outlook-com-ad-bar-and-reclaim-space  te gaan. Er zou Style installed! moeten staan.

Ik hoop dat het toch nog lukt.
Anders kunt u kijken of met uitzoomen, de Ctrl-toets samen met - , de schuifbalk verdwijnt. Met Ctrl en de 0, of + is het beeld weer normaal of groter.
Vriendelijke groet.

Da
door Damini - Feb 12, 2016 om 15:54
20 Antwoorden / 6 Vragen

door reflecs - 10 Feb 2016 om 21:47

Ik heb dezelfde regels, maar daaronder ook Remove Outlook.com Ad bar and Reclaim Space (1)
(na inloggen bij Outlook.com/Hotmail, op andere pagina's staat het niet)

Door op de ruimte ervoor te klikken verschijnt of verdwijnt een vinkje. Een S in een wit vlakje is niet actief, met gekleurde vakjes wel.

Mogelijk is iets niet helemaal goed gegaan met installeren. Dit kunt u controleren door weer naar https://userstyles.org/styles/102922/remove-outlook-com-ad-bar-and-reclaim-space  te gaan. Er zou Style installed! moeten staan.

Ik hoop dat het toch nog lukt.
Anders kunt u kijken of met uitzoomen, de Ctrl-toets samen met - , de schuifbalk verdwijnt. Met Ctrl en de 0, of + is het beeld weer normaal of groter.

Hallo reflecs,
Bedankt voor uw goede oplossing. Ik heb een wit icoontje met S, maar bij Add-ons > Extensies is de S in gekleurde vakjes. Nu heb ik ook deze regel erbij. "Remove Outlook.com Ad bar and Reclaim Space (1)"
Met uitzoomen lukt het ook.
Bij beide wordt het scherm niet groter maar de lettertype wordt kleiner dus dan verdwijnt de balk.
Vriendelijke groet.
Damini