voordeel
door voordeel Nov 6, 2009 om 21:10
Computers & telefonie

Hoe kan ik zonder problemen overstappen

Ik heb momenteel een Internet + bellen abonnement bij Tele2 en wil een overstap maken naar de UPC.
Ik wil mijn telefoonnummer behouden.
Dan mag ik dus niet zelf mijn telefoon abonnement opzeggen dit doet de UPC. Anders kan ik niet mijn nummer behouden. Maar ik moet wel mijn abonnement opzeggen met inachtneming van 1 maand opzegtermijn. Kan ik dan enkel mijn internet abonnement opzeggen en de UPC mijn telefoon abonnement.
En is dit dan dus los van elkaar op te zeggen?
Heb hier nog nooit mee te maken gehad en lees zoveel nare ervaringen met opzeggen dat het je haast tegenhoud dit te doen.
Maar ja ik ben wel voordeliger uit bij de UPC en daar draait het om.
Hoop dat er iemand is die hier ervaring mee heeft.

486 4 Rapporteer

kiran
door kiran - Nov 6, 2009 om 21:28
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@voordeel

Info telefoon meenemen/internet

Kijk bij telefonie en internet.

voordeel
door voordeel - Nov 6, 2009 om 21:45
12 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt voor je antwoord Kiran ik ga er naar kijken.

birdies
door birdies - Nov 6, 2009 om 23:56
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Voor uitleg kijk hier en hier

birdies
door birdies - Nov 7, 2009 om 00:03
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Om het je nog gemakkelijker te maken onderstaand de tekst die hierover vermeld staat op upc.nl:

Opzeggen combinatieabonnementen (telefoon, internet en/of televisie) Heeft u een combinatieabonnement (bijvoorbeeld een internet en bellen,- of internet, bellen en televisieabonnement)? Dan bent u zelf verantwoordelijk voor het beëindigen van uw abonnement.
Als u uw nummer mee wilt nemen raden wij u aan om eerst uw nummer ‘mee te nemen naar UPC’ en pas uw combinatieabonnement op te zeggen wanneer uw nummer is overgezet op uw UPC aansluiting. Let daarbij wel goed op de opzegtermijn en de doorlooptijden. De levertijd voor het UPC Installatiepakket is ongeveer 2 weken. In dit pakket vindt u de ‘Machtigingskaart voor Nummerbehoud’. Wanneer u deze kaart ingevuld en ondertekend heeft opgestuurd, wordt vervolgens uw nummer binnen 4 weken overgezet op uw UPC aansluiting. Zolang uw nummer niet is overgezet kunt u van de UPC telefoniedienst gebruik maken door middel van een tijdelijk telefoonnummer.