elvinzo
door elvinzo Aug 7, 2007 om 12:31
Computers & telefonie

Hoe kom ik aan de cd-key van Terminator 3, Rise of the machines

Vorig jaar heb ik bij de Free Record Shop de pc-game "Terminator 3, Rise of the machines" gekocht. Ik heb er toen verder niks mee gedaan, omdat mijn oude computer niet toereikend was om het te kunnen spelen. Nu heb ik een computer die dat wel aankan. Bij het installeren wordt dan ook pas duidelijk dat ik een cd-key nodig heb die er niet bij zit. Dat komt omdat de game tweedehands is. Dat zag ik ook pas op dat moment, de cd was een beetje bevlekt op het afspeelgedeelte.

Nu ken ik iemand die bij een ander fililaal heeft gewerkt van Free Record Shop en ik weet dat hij daar ook tweedehands games heeft ingekocht. Daar kwam dan ook een sticker "tweedehands" op. Het filiaal waar ik mijn game vandaan heb, heeft er in ieder geval geen dergelijke sticker op geplakt. Ik heb geen bon meer om te bewijzen dat ik 'm daar heb gekocht. En als ik er mee terug ga, zullen zij de key waarschijnlijk ook niet hebben. Wie weet krijg ik nog geld terug, maar daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.

Ik wil gewoon spelen, het liefst hoor ik van iemand dan ook een bruikbare key, iemand die het spelletje zelf in huis heeft of zo? Of is er iemand die weet hoe dat te cracken is en waar zo'n crack te vinden is? Het gaat om een letter en/of cijfercombinatie, gerangschikt zoals bijv. > xxxx-xxxx-xxxx-xxxx.

454 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 7, 2007 om 12:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

als u een originele CD-ROM heeft, dan kunt u ongetwijfeld bij de leverancier een nieuwe key krijgen. En misschien heeft u iets aan het forum hier:

http://www.xboxworld.nl/game/384/ (Al speelt u niet met X-box.). Als u in een zoekmachine de naam intypt vindt u mogelijk nog meer.

ve
door verwijderd - Aug 7, 2007 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

google eens met deze zoek vraag cd-key van Terminator 3, Rise of the machines zeker dat er keys boven komen.

ve
door verwijderd - Aug 11, 2007 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Neem even contact op met de importeur van het spel en vraag om een nieuwe ongebruikte key.
Wel is het noodzakelijk dat u een legale cd heeft en geen kopie.

ve
door verwijderd - Aug 11, 2007 om 12:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt ikisik,

googelen naar de cd-key heeft gewerkt, vrij snel gevonden

groet, Elvinzo

ve
door verwijderd - Aug 11, 2007 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi gerrit,

ik heb de fabrikant gemaild maar uiteindelijk via ikisik's suggestie eerder een bruikbare cd-key gevonden via googelen.

Maar in ieder geval bedankt voor je hulp!

groet, Elvinzo

ve
door verwijderd - Aug 11, 2007 om 12:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor de reactie en goed dat het gelukt is dank zij de tip van ikisik