wi
door wilvanzelm Jun 14, 2004 om 21:14
Computers & telefonie

Hoe kom ik in contact met Wanadoo?????

Door een verhuizing betaal ik nu op twee plaatsen voor ADSL de fout is gemaakt om dat ik geen hoofdbewoner ben. Maar Wanadoo is niet thuis wanneer er fouten zijn, zelfs op hun 0900 nummer sturen ze je het bos in. Op mijn aangetekende brief met terug melding is nimmer  gerageerd. Het vervelende is dat ze het abonnementsgeld voor ADSL-Lite via KPN laten lopen. Ik kan moeilijk het geld van KPN terug laten storten, want die sluit dan de telefoon af, en heb ik er nog een probleem bij. Het enige wat ik wel kan is iedereen waarschuwen niet met Wanadoo in zee te gaan daar deze via kpn werkt.En ik ben hier al vanaf januari 2004 mee bezig.
In December loopt het contract af maar één ding weet ik zeker geen Wanadoo meer. Ik overweeg de hulp van mijn rechtsbijstand verzekering in te roepen??


 


 misschien is rechtsbijstand een mogelijkheid? Alleen hoe houden wij elkaar aan het werk


 

685 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tigertje
door tigertje - Jun 14, 2004 om 21:22
402 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit soort ellende is helaas schering en inslag bij Wanadoo. U kunt het natuurlijk zelf blijven proberen maar het is misschien handiger om dit aan de grote klok te hangen. Kassa, Radar en de Consumentbond. Evt. kunt via Buro Rechtshulp een dreigbrief sturen.

br
door brimstone - Jun 15, 2004 om 13:34
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb zelf in de primafoon gewerkt, voor KPN dus. Als klant kun jij gewoon binnenlopen. Zij hebben jouw gegevens in hun systeem staan. Via Kpn wordt jouw geld gevorderd, dus zij hebben daar dan ook wel degelijk verantwoording over af te leggen. De persoon die het geld afschrijft moet je benaderen en KPN is gevoelig voor die dingen, neem dat maar van me aan. Wellicht zul je verkeerde medewerkers treffen, dus richt je meteen op het management die zullen met een duidelijke oplossing moeten komen. Hun hebben tevens ook contracten met wanadoo. Succes

ki
door kippendief - Jun 15, 2004 om 21:06
7 Antwoorden / 11 Vragen
0

Wanadoo is een echte ramp. Wij hebben er ook al problemen mee. Bij de ADSL aanvraag werden we uit onze vorige abonnement gegooid. Toen moesten we wel door blijven betalen tot we ADSL zouden hebben. We hebben we voor ruim 60 euro verbeld naar hun toe. Van de kastje naar de muur. Globalisering heet dat. De abonnement heb ik via de bank laten blokkeren vanwege problemen. We werden er gewoon uit gegooid en hebben besloten niet te reageren op hun brieven. Wel hebben we een finale brief naar hen gestuurd. Wanadoo is nergens bij aangesloten. Andere aanbieders zijn wel aangesloten bij de www.nlip.nl. anadoo heeft gedreigd met de deurwaarder en laat vervolgens niets meer van zich horen omdat ze zelf fout zijn. Met de KPN heeft dit niets van doen.ADSL loopt altijd via de KPN bij iedereen ook Planet of tiscali. Ga gewoon naar een andere aanbieder en laat Wandoo gewoon zitten. Laat  je geld door de bank storneren met de mededeling en de automatische afschriving blokkeren (afzeggen kan alleen Wanadoo) en reageer nergens meer op.


Sterkte tegen dit bedrijf die alleen vriendelijk steeds hetzelfde weet te zeggen maar waar je niet mee verder komt.


 


Hilde

jkonline
door jkonline - Jul 2, 2004 om 21:44
13 Antwoorden / 4 Vragen
0

wanadoo en helpen:


bel 0900-8896


optie 3 daar bij overige vragen kiezen, en dreigen je ABBONOMENT op te zeggen als het niet verholen word, zeg desnoods een naam van een concurrent (bv. xs4all) dan helpen ze je zon beetje ALTIJD!


poging 2:


stuur een aangetekende brief naar:
Klantenservice
2600 AH Delft

Die kan je via internet controleren en kunnen ze NOOIT zeggen dat ze hem niet hebben ontvangen (mits ze weigeren)


maybe heb je dr iets aan!


mvg, JKonline (wanadoo probleem jager!)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer