hv
door hvohonda Jun 9, 2008 om 18:36
Computers & telefonie

Hoe krijg ik contact met orange

Hallo


ik zit al vanaf 27-11-2007 te wachten op de snelheidsverhoging naar 8mbit.


naar tientallen telefoontjes naar de helpdesk is er nog steeds niets gebeurd.


de ene belofte na de andere wordt niet nagekomen het enige wat men zegt is dat er een call is aangemaakt in november en dat d technische dienst er mee bezig is .


ik heb gevraagd om €10 korting per maand want dat is het prijs verschil tussn 4 mbit en 8 mbit.


de reactie van orange hier op is wij kunnen niets doen zolang de technischedienst er mee bezig is.


8 maanden is toch wel heel erg lang voor zo´n probleem.


het getuigt niet van een professionele organisatie.


wat voor mogelijkheden heb ik nu nog.

353 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jcjoppe
door jcjoppe - Jun 9, 2008 om 19:00
279 Antwoorden / 59 Vragen
0

hoi, hier volgt een 'normaal' nummer, lekker voordelig 020 5355995

groeten,

Johan


kiran
door kiran - Jun 9, 2008 om 19:17
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo hvohonda


U zou kunnen overwegen Orange in gebreke te stellen (aangetekende brief/ontvangstbevestiging) zet daarin een uiterste datum, waarop ze de boel draaiende moeten krijgen. (bv binnen 14 dg) Komen ze hun verplichting aan u dan nog niet na, dan kunt u het contract ontbinden wegens wanprestatie.


Voorbeeldbrieven/Info: Consuwijzer.nl


Voetnoot: Orange zegde in maart al toe, dat als problemen niet binnen 3 weken zouden worden opgelost, dat je dan kosteloos kon overstappen. Weet natuurlijk wat u begint, kan ook weer gedoe geven.


Succes, kiran

beatrix_1
door beatrix_1 - Jun 14, 2008 om 17:12
10 Antwoorden / 7 Vragen
0

Hé, ik heb precies hetzelfde probleem! Orange mailt mij zelf dat de snehleid op 12 december verhoogd zou worden. Niet dus. In april kreeg ik (na nog maar eens een klacht) bericht dat de werkzaamheden inmiddels (!) waren gestart en dat we "binnenkort" een hogere snelheid zouden krijgen. Niet dus!
Ik las dat de Consumentenbond een groepsactie is begonnen tegen Orange. Helaas was ik een dag te laat om me aan te melden. Misschien bij Kassa meer succes?



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer