hv
door hvohonda Jun 9, 2008 om 18:36
Computers & telefonie

Hoe krijg ik contact met orange

Hallo

ik zit al vanaf 27-11-2007 te wachten op de snelheidsverhoging naar 8mbit.

naar tientallen telefoontjes naar de helpdesk is er nog steeds niets gebeurd.

de ene belofte na de andere wordt niet nagekomen het enige wat men zegt is dat er een call is aangemaakt in november en dat d technische dienst er mee bezig is .

ik heb gevraagd om €10 korting per maand want dat is het prijs verschil tussn 4 mbit en 8 mbit.

de reactie van orange hier op is wij kunnen niets doen zolang de technischedienst er mee bezig is.

8 maanden is toch wel heel erg lang voor zo´n probleem.

het getuigt niet van een professionele organisatie.

wat voor mogelijkheden heb ik nu nog.

353 3 Rapporteer

jcjoppe
door jcjoppe - Jun 9, 2008 om 19:00
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi, hier volgt een 'normaal' nummer, lekker voordelig 020 5355995

groeten,

Johan

kiran
door kiran - Jun 9, 2008 om 19:17
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo hvohonda

U zou kunnen overwegen Orange in gebreke te stellen (aangetekende brief/ontvangstbevestiging) zet daarin een uiterste datum, waarop ze de boel draaiende moeten krijgen. (bv binnen 14 dg) Komen ze hun verplichting aan u dan nog niet na, dan kunt u het contract ontbinden wegens wanprestatie.

Voorbeeldbrieven/Info: Consuwijzer.nl

Voetnoot: Orange zegde in maart al toe, dat als problemen niet binnen 3 weken zouden worden opgelost, dat je dan kosteloos kon overstappen. Weet natuurlijk wat u begint, kan ook weer gedoe geven.

Succes, kiran

beatrix_1
door beatrix_1 - Jun 14, 2008 om 17:12
10 Antwoorden / 7 Vragen

Hé, ik heb precies hetzelfde probleem! Orange mailt mij zelf dat de snehleid op 12 december verhoogd zou worden. Niet dus. In april kreeg ik (na nog maar eens een klacht) bericht dat de werkzaamheden inmiddels (!) waren gestart en dat we "binnenkort" een hogere snelheid zouden krijgen. Niet dus!
Ik las dat de Consumentenbond een groepsactie is begonnen tegen Orange. Helaas was ik een dag te laat om me aan te melden. Misschien bij Kassa meer succes?