billieboy
door billieboy Jan 7, 2020 om 15:14
Computers & telefonie

Hoe maak ik een back-up van 1 document in MIjn Documenten?

Ik heb in Mijn Documenten 1 document toegevoegd. Bij het maken van een back-up, weet ik niet hoe ik dat ene document kan back-uppen. Ik gebruik Windows 7.. Al vast bedankt voor het meedenken.

1068 6 Rapporteer

tdmduc
door tdmduc - Jan 7, 2020 om 15:20
704 Antwoorden / 2 Vragen

Backup de map  C:\Users\Henk of Billieboy of Jan (Windows 10)

Kan zijn dat het bij Windows 7 nog C:\ Documents & Settings heet.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Jan 7, 2020 om 15:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je kan dat ene document kopiëren naar de bestaande back-up.

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Jan 7, 2020 om 15:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Gewoon de hele map back-uppen, gaat dat ene document gewoon mee.

Heeft deze vraag met deze https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/hoe-inhoud-snelkoppeling-weer-leesbaar-wordt te maken?

simon55
door simon55 - Jan 7, 2020 om 16:31
1556 Antwoorden / 5 Vragen

En nog één opmerking : Windows 7 wordt tot 14 JANUARI  ondersteund , daarna GÉÉN updates meer

billieboy
door billieboy - Jan 7, 2020 om 19:37
84 Antwoorden / 29 Vragen

Bedankt voor de reacties. Deze vraag heeft inderdaad te maken met mijn vorige vraag. Ik hoop dat het gaat lukken.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 8, 2020 om 11:35
16885 Antwoorden / 202 Vragen

En is het gelukt? Ik maak van alles altijd een backuop door simpel kopieëren van de bestanden naar een externe harde schijf om langdurig te bewaren of eventueel voor kortere tijd op een USB of SD kaart (of RW CD). Op die wijze heb ik in ieder geval alles dat van belang kan zijn voor al of niet langere tijd dubbel.

billieboy
door billieboy - Jan 8, 2020 om 13:42
84 Antwoorden / 29 Vragen

Gelukt!!! ik heb het document gekopieerd naar mijn USB stick. Bedankt, weer wat geleerd.

gerbera
door gerbera Jan 8, 2020 om 16:26
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Mooi dat het gelukt is, echter van een document is een res. copy op externe medium gewoon de oplossing. Wilt u een backup van een bestand zal u b.v. de hele map ducumenten moeten nemen.