ob
door obscuur Aug 25, 2014 om 17:18
Computers & telefonie

Hollandse nieuwe klantenservice

ik word er helemaal gek van
ik heb een abonnement genomen bij hollandse nieuwe
in het begin ging alles goed totdat ik mijn mijn bankrekeningnr
veranderde waar ik wel overigens een bevestiging van kreeg dat het gelukt was
toen begon het achterstallige betaling ok overgemaakt
maar het bleef steeds weer terugkomen
dus klantenservice gebeld menigmaal
minstens 25 tot 30 minuten wachten voordat je eindelijk geholpen werd
nee u hebt geen achterstallige betaling ok
dan ineens word ik afgesloten???
bel ik weer lang overgemaakt maar weer
aangesloten
volgende maand weer dat ik nog steeds een achterstallige betaling heb
weer klantenservice gebeld over en weer
en werd ik ineens afgesloten
en kreeg een brief dat ik geroyeerd was en op de preventel lijst werdf gezet????
en dat het over gedragen is per 21 juli aan intrum justitia
maar na wat telefoontjes met hun gepleegd te hebben weten hun van nix
krijg ik weer een mailtje 24aug van hollandse nieuwe
zeggende dat ik ten onrechte ben afgesloten en dat hun het niet meer terug kunnen koppelen en dat ik dit zelf met intrum justitia moet regelen???
bel ik vandaag weer naar hollandse verassend dat ik snel werd geholpen alleen wwer lang moeten wachten om dat men weer in beraad moest met collega's
en dat het verhaal niet klopte
dus nu sta ik echt zo van wat nu ik ben het spoor bijster...
ik heb het verhaal wat globaal geschreven

787 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

czar
door czar - Aug 27, 2014 om 13:13
1209 Antwoorden / 20 Vragen
0


En de vraag is?

crewmember
door crewmember - Aug 27, 2014 om 15:19
1040 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=obscuur schreef op maandag 25 aug 2014, 17:18]
toen begon het achterstallige betaling ok overgemaakt
maar het bleef steeds weer terugkomen


Ik snap dit stuk niet. "ok overgemaakt?"

[Edit redactie]

ob
door obscuur - Aug 27, 2014 om 16:19
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

toen zonden ze me een note dat ik een achterstallige betaling had
hebben we meteen overgemaakt dus toien klopte het weer omdat ze maar steeds het oude rekeningnr. bleven aanboren terwijl ik al een bevestiging had dat het veranderd was

en wat mijn vraag is wat nu ?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer