fr
door freeks 29 mei 2012 om 16:21
Computers & telefonie

Hollandsnieuwe

Hoe kan je het contract van hollandsnieuwe voortijdig beeindigen, Deze maatschappij heeft geen klantenservice, doen voorkomen van wel. je kan je nummer achter laten en dan wordt je terug gebeld. Ze bellen alleen niet terug.
Ik heb 50% van de tijd geen netwerk verbinding. Voorheen bij vodafoon nooit geen klachten. De databundel werkt helemaal niet. Kortom laat je niet verleiden door hollandsnieuwe want goedkoop is duurkoop.

1776 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door freya - 29 mei 2012 om 17:06
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=freeks schreef op dinsdag 29 mei 2012, 16:21]...
Ik heb 50% van de tijd geen netwerk verbinding. Voorheen bij vodafoon nooit geen klachten.
....
Dat is wel heel erg vreemd, aangezien HollandsNieuwe = Vodafone.....
HollandsNieuwe is niets anders dan de goedkope telg van Vodafone en maakt dus gebruik van hetzelfde netwerk.

Freya

door mahadma - 29 mei 2012 om 17:11
9064 Antwoorden / 45 Vragen
0

Hoe kan je het contract van hollandsnieuwe voortijdig beeindigen,

In basis niet zonder de boete van de rest van het contract in één keer af te kopen.
Tenzij ze een enorme wanprestatie leveren of hun algemene voorwaarden tussentijds wijzigen in jouw nadeel.

Als bellen niet lukt probeer dan een aangetekende brief met je gefundeerde grieven.

wi
door wimwest - 30 mei 2012 om 12:49
45 Antwoorden / 1 Vragen
0

Sinds vorig jaar juli al abonnee bij Hollandsnieuwe en de klachten van slechte verbinding blijven bestaan. Op dit moment gebruik ik dit abonnement bijna niet meer, want ik ben te vaak onbereikbaar en klantenservice bestaat niet bij dit bedrijf. Nog een paar weken dan loopt het abonnement vanzelf af en ben ik ook van alle ellende af. Dat dit bedrijf gebruik maakt van de Vodafone masten klopt wel, alleen vanwege het lage tarief wordt er gebruik gemaakt van de overcapaciteit, zoals meer goedkopere providers doen. Dit betekent dat je als Vodafone abonnee wel een goede verbinding hebt tijdens piektijden, maar Holllandsnieuwe heb je dus geen verbinding daar de overcapaciteit wordt gebruikt door de Vodafone bellers. Dit melden ze alleen niet als je een abonnement afsluit en kom je pas achter wanneer je denkt dat er iets mis is met je telefoon en deze dan terug stuurt naar de leverancier. Die constateert dan geen problemen en vertelt dit verhaal hoe deze goedkope tarieven tot stand komen en dat een 100% verbinding uitgesloten is. Een soort inside information. Dit wordt door Hollandsnieuwe niet bevestigd maar ook niet ontkend. De ervaring leert dat je slecht af bent bij deze provider en de klachten blijven ontstaan....onbereikbaar op de meest ongelegen momenten!

door freya - 30 mei 2012 om 12:57
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


@wimwest:

Hmm, dat verhaal kende ik nog niet. Als het wáár is, zou dat inderdaad een hoop kunnen verklaren. Is in ieder geval iets om te onthouden....

Freya

ir
door irispeterinck - 4 jun. 2012 om 15:37
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

088-1182011

dit is het nummer van de klanten service

goodluck x

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

si
sineplex31 - 20 feb. 2017 om 20:03
Winkels & webshops

PostNL. Niet thuis pakket 6 huizen verder bij de 'buren' bezorgd

Hallo,

Ik was de EERSTE keer niet thuis om mijn pakket van PostNL in ontvangst te nemen. Vervolgens heeft de pakketbezorger het 6 huizen verder afgeleverd bij de 'buren'. Ik woon namelijk op nummer 74 en het pakket is bezorgd op 60, zodat ik het daar kon afhalen. 

Nu mijn vraag: 'Mag dit eigenlijk wel?'. Mijn buren ken ik uiteraard en ik vind het geen probleem wanneer daar ee ... Lees meer

ge
geavansleen - 20 feb. 2017 om 20:07
Huishouden & energie

Sentimo

Wij hebben Sentimo radiator bekleding gekocht omdat die goed warme zou doorlaten. Dit klopt niet, het houdt warmteafgifte aan de voorzijde tegen.Ze zijn isolerend en daarom veilig voor kinderen. Ik heb geen kinderen en wil warmte als ik de cv aanzet. Door het tegenhouden van de warmte wordt de badkamer, waar geen bekleding opzit, zo heet dat de deur open moet blijven. 3 x een mail gedaan en geen o ... Lees meer

de
det - 20 feb. 2017 om 17:05
Huishouden & energie

Slechte matrassen beter bed

Ik heb in 2014 2 gold Pocket pv matrassen gekocht bij beter bed.Na een week begonnen deze in te zakken en lag ik op de pocket veren zo erg zelf dat mijn heupen er zelfs blauw van waren.. Beter bed gebeld en de situatie uitgelegd en afgesproken om deze te ruilen voor dezelfde nieuwe matrassen.Dit is allemaal netjes verlopen.Nu 2 en een half jaar verder kreeg ik weer hetzelfde probleem met 1 matras ... Lees meer