ro
door robben Jul 1, 2017 om 10:22
Computers & telefonie

Home van ziggo

Home van Ziggo .
Gisteren nog een vraag en hulp aan Kassa gevraagd ivm de slechte werk wijze van ziggo . Vandaag voor de 8 x gebeld met ziggo . ik krijg constand het zelfde verhaal te horen . alles wordt door ziggo geregeld  u krijgt een telefoontje en dan is alles in orde . Helaas ik wacht al 9 dagen op het telefoontje en er gebeurt helemaal niks . Ik moet ieder keer op nieuw mijn verhaal vertellen en ieder keer wordt van alles belooft en men zegt dan ook nog de collega die u hier voor gebeld heeft , ja die heeft niks ondernomen . maar daar schiet ik niks mee op . En een klacht indienen helpt ook niet . Wie heeft hier ervaring mee en kan mij goede raad geven.

Al vast bedankt

830 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 1, 2017 om 10:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hebt u de antwoorden niet gelezen bij uw vorige vraag?

Maak een gmail account aan. Dan kunt u mailen.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 1, 2017 om 10:29
7225 Antwoorden / 3 Vragen
0

U kunt beter gebruik maken van een contactformulier dan telefoneren:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/

diumenge
door diumenge - Jul 1, 2017 om 10:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Dan toch maar naar Telfort?

marita5
door marita5 - Jul 1, 2017 om 20:00
11545 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Robben , 

Lees hier de gegeven antwoorden bij uw vorige vraag , daar heeft ZiggoWebTeam een reactie geplaatst , klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/internet-van-ziggo?id=591209

aurora1
door aurora1 - Jul 2, 2017 om 00:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Leest u de reacties op uw vragen niet?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer