thunderbird
door thunderbird Mar 20, 2007 om 16:47
Computers & telefonie

HTML

Hallo,
Als ik met mijn pc waarop XP staat mail ophaal, (bijv. de rekening van HetNet) krijg ik de volgende mededeling:

  " Your email client does not support HTML messages."
 Wat kan ik hieraan doen? Wie weet DE oplossing?
                Groeten,  Koos

373 12 Rapporteer

freya
door freya - Mar 20, 2007 om 16:53
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Koos,

Welk programma gebruik je voor het verzenden/ontvangen van e-mail? Outlook Express, dat standaard bij Windows zit, kan HTML-mail gewoon lezen.

m.vr.gr. Freya

thunderbird
door thunderbird - Mar 20, 2007 om 17:15
87 Antwoorden / 52 Vragen

Hallo Freya,
Ik gebruik Outlook Express en Incredimail.
Het heeft altijd gewerkt maar een paar maanden terug was het ineens over.
           Groeten,  Koos

freya
door freya - Mar 20, 2007 om 17:20
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Controleer in Outlook Express eens via Extra -> Opties -> tabblad: Lezen of er bij de optie Alle berichten zonder opmaak weergeven een vinkje staat. Zoja, haal dat vinkje dan weg.

Freya

peer007
door peer007 - Mar 21, 2007 om 00:53
52 Antwoorden / 10 Vragen

Beste,

Als ik mij Thunderbird zou noemen, dan gebruikte ik ook het beste

emailprogamma dat er bestaat nm.   Thunderbird

groet

thunderbird
door thunderbird - Mar 21, 2007 om 16:31
87 Antwoorden / 52 Vragen

Hoi,
Thunderbird slaat op een motorfiets en niet op he mailprogramma, vandaar.
              Gr.  Koos

thunderbird
door thunderbird - Mar 21, 2007 om 16:32
87 Antwoorden / 52 Vragen

Hallo Freya,
Er staat geen vinkje.
       Groet,  Koos

freya
door freya - Mar 21, 2007 om 16:59
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Het blijft een vreemd verhaal, want OE zou het gewoon moeten weergeven.
Welke versie van OE gebruik je? En heeft het in het verleden wèl
gewerkt? En zoja, wanneer is het dan mis gegaan? Na installatie van het
één of ander?

Freya

ijzerbroot
door ijzerbroot - Mar 24, 2007 om 11:17
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste thunderbird,

Zoals al is aangegeven: Outlook Express zou geen problemen met HTML-mail behoren te hebben... Overweeg een her-installatie van OE... Weergave van de mail in een voorbeeldvenster werkt ook niet? (Beeld -> indeling -> aanvinken Voorbeeldvenster)?

IJzerbroot

thunderbird
door thunderbird - Mar 25, 2007 om 11:36
87 Antwoorden / 52 Vragen

Hallo Freya,
Ik gebruik Outlook Express 6. (Trouwens nu ook Thunderbird)
In het verleden heeft het altijd gewerkt maar, wanneer precies weet ik niet, opeens was het gedaan met de pret. Ik kan me niet herinneren dat ik iets veranderd heb.
                                 Groet,  Koos

freya
door freya - Mar 25, 2007 om 11:47
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Probeer dan toch maar eens om OE te verwijderen en opnieuw te installeren.
Ga naar Configuratiescherm -> Software en kies links voor Windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Haal in de lijst het vinkje weg dat vóór Outlook Express staat, klik op Volgende en tenslotte op Voltooien. OE zal nu worden verwijderd.
Start de computer opnieuw op en herhaal dan bovenstaande procedure en zet het vinkje weer terug om OE opnieuw te installeren.
Hopelijk lost dit het probleem op.

Freya

trolline
door trolline - Mar 25, 2007 om 13:04
49 Antwoorden / 4 Vragen

Hoi,

De rekeningen van HetNet zijn sinds kort veranderd.

Ik kan alle HTML mail lezen, behalve die van HetNet. Tot een paar maanden terug altijd goed kunnen lezen en nu komt het heel raar binnen.

Ik denk dat het aan de rekeningen liggen en niet aan je eigen emailprogramma.

Groetjes Ineke

freya
door freya - Mar 25, 2007 om 13:17
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@Ineke:
Dat is inderdaad nog een mogelijkheid waar ik zelf niet aan gedacht heb. Ik ben dan echter wèl benieuwd hoe zo'n mailtje er dan uitziet. Zou je mij zo'n mailtje willen toesturen? Als je daar tenminste geen bezwaar tegen hebt. Uiteraard nadat je alle privégegevens hebt verwijderd. Mijn e-mailadres staat in mijn profiel.
Alvast bedankt.

Freya