marga31
door marga31 Aug 30, 2010 om 12:06
Computers & telefonie

Hulp bij acer aspire 8930

ik heb al ruim een jaar een acer aspire 8930, daar zit een launch manager op naast het toetsenbord. Deze is bij mij al eerder kapot gegaan, deze deed het toen helemaal niet meer.
Sinds gisteren staat hij gewoon aan, krijg gewoon geluid maar hij staat op vol geluid, en er staat een streep door de microfoon. Daar heb ik al opgeduwt, maar hij blijft zo staan. Weet iemand wat ik hieraan zelf kan doen? Het is gewoon heel irritant, en ik heb hem een uur vantevoren nog gebruikt en toen was alles nog oke.

Ik hoop dat er snel iemand met een antwoord voor mij komt, alvast bedankt!!

571 2 Rapporteer

basrose
door basrose - Aug 30, 2010 om 19:47
13 Antwoorden / 3 Vragen

Zie je de streep door het icoon op de laptop zelf of softwarematig in windows?

Als dit hardwarematig is en je knop is defect zou je misschien de drivers kunnen deinstalleren van de launch manager.

Check zoizo even je geluid in het configuratiescherm of daar niets gemute staat.

marga31
door marga31 - Aug 30, 2010 om 21:47
3 Antwoorden / 2 Vragen

hoi
ik heb het probleem al opgelost door de accu er even uit te halen
toch bedankt!!

groetjes marga