eclipse
door eclipse Oct 28, 2016 om 15:57
Computers & telefonie
Humortekening op fb  blokkade  van 3  dagen wegens  porno

Humortekening op fb blokkade van 3 dagen wegens porno

ken geen plaatje plaatsen

3375 20 Rapporteer

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Oct 28, 2016 om 16:01
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Oh Eclipse, je bent weer duidelijk terug. Moet je toch ook niet doen! Het is waarschijnlijk wel humor maar ja, Facebook denkt er kennelijk anders over. Joh, 3 dagen is toch niks. ☼

eclipse
door eclipse Oct 28, 2016 om 16:10
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Hallo tenormin, ja dit plaatje zette ik bij een vrouw neer die jarig  was, toen ik verder wilde kreeg ik de melding  de pagina bestaat niet, daarna de melding  wegens  pornografisch materiaal en 3 dagen ban , ja pure porno he  :-)

costnix
door costnix Oct 30, 2016 om 08:44
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Je weet hoe het ging met Nipplegate? Heel Amerika kwam in opstand :-(

wi
door wilhelmina59 - Oct 28, 2016 om 16:03
512 Antwoorden / 0 Vragen

Jeutje en nu vergaat de wereld zeker.?????

Gerry1969
door Gerry1969 Oct 28, 2016 om 18:29
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Die is al vergaan toen xe FB melding kwam :-)

eclipse
door eclipse - Oct 28, 2016 om 16:06
1561 Antwoorden / 370 Vragen

bedoeld voor de facebook comment. betreffende blokkade `s

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 28, 2016 om 16:09
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dit naar een 1 jarige sturen is dan ook best wel heel erg fout.

eclipse
door eclipse Oct 28, 2016 om 16:21
1561 Antwoorden / 370 Vragen

door Eclipse verwijderde reactie, op advies van @ Tenormin,

tenormin
door tenormin Oct 28, 2016 om 16:27
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@eclipse, gebruik de bewerkknop en haal dit commentaar weg aan akkerdistel. Anders kan het je hier ook een ban opleveren. Dat zou toch jammer zijn? Dus ff deleten en EDIT schrijven. Je hebt nog 50 minuten om het te verwijderen. ;-)

eclipse
door eclipse Oct 28, 2016 om 16:36
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Tenormin, ik zal je raad opvolgen,alhoewel de opmerking  naar pedofilie onoirbaar is

tenormin
door tenormin Oct 28, 2016 om 16:41
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Haal het nou weg!!! Ook je commentaar naar mij. Doe nu niet zo ondoordacht!!

tijger1
door tijger1 Oct 28, 2016 om 16:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die smakeloze plaatjes versturen, is meer iets voor pubers. Niet voor een volwassen kerel.

tijger1
door tijger1 - Oct 28, 2016 om 16:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik kan hier echt de humor niet van zien. Bent u niet geband wegens een gebrek aan smaak?:-))

dokun
door dokun - Oct 28, 2016 om 16:30
152 Antwoorden / 0 Vragen

Ik geloof helemaal niets van wat u zegt!

eclipse
door eclipse Oct 28, 2016 om 16:42
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Dokun, dat is Uw  goedrecht.

me
door mein33 - Oct 28, 2016 om 17:35
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Assie geen plaatjes meer ken plaatse dan zallie wel een plaatje hebbe geplaas wat alsdat nie door de seksscreening van feeseboek is gekomme. Assie mijn zon plaatje zouw sture zouk je ook gelijk blokkeere en nog veul langer as drie dage.  ;-))

Maar de blokkade van drie dagen is nu weer opgeheven en u kunt weer naar hartelust leuke plaatjes plaatsen ??
Volgende keer maar even de zelfscan over uw plaatjes laten gaan om een dergelijk groot probleem te voorkomen.
Overigens, hoe is het u bevallen zonder facebook, lekker rustig naar ik verwacht !!

eclipse
door eclipse Oct 28, 2016 om 21:18
1561 Antwoorden / 370 Vragen

mein33, Je  Nederlands is oorverdovend,zelden zo gelachen, aan je taalmisbruik te zien, is een plaatjesboek al een hele stap voor je.

me
door mein33 Oct 29, 2016 om 10:28
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@eclips,

Ik pas mij (soms) aan aan het taalgebruik en de schrijfstijl van de topicstarter, vandaar mijn aan uw topic aangepaste taalgebruik.  ;-))

costnix
door costnix Oct 30, 2016 om 08:47
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@eclipse: Jeu kannur bleikbahr nie dus homohuwelijk fan insien.

edrick3
door edrick3 - Oct 28, 2016 om 18:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

FOEI!!! ;-)

eclipse
door eclipse Oct 28, 2016 om 20:16
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@hoi Edrick  :-)

Ma
door Mat Matheij - Oct 28, 2016 om 19:32
986 Antwoorden / 3 Vragen

Ach waar klaagt u over. Probeer eens een door anderen onterecht geplaatste sexueel geaarde foto te verwijderen. Dat lukt justitie geeneens.

gerbera
door gerbera - Oct 28, 2016 om 22:10
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Wel kinderachtig hoor van FB, wat is er mis met die taartpunt;-))

eclipse
door eclipse Oct 28, 2016 om 22:13
1561 Antwoorden / 370 Vragen

:-)

Topantwoord

Ma
door MacWally - Oct 28, 2016 om 23:03
151 Antwoorden / Vragen

Tja Amerikanen hé. Zo preuts, conservatief en nep. De hele pornosindustrie komt uit Amerika en als je maar een zo,n onschuldig plaatje plaatst op FB zijn de rapen nog niet gaar. Het plaatje van @elclipse valt wel mee vind ik. Ik heb wel ergere dingen gezien zoals foto,s van die blote madammen die FB wel laat staan. Het kan ook zijn dat het kaarsje op die taart voor Mark Elliot Zuckerberg net iets te moeilijk was voor zijn kaarsen-fetisjisme. O o wat zou hij daar ook stiekem van willen genieten.

eclipse
door eclipse - Oct 28, 2016 om 23:16
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Het zou in mijn beleving, comments meerwaarde geven als  er serieus op wordt gereageerd., daar het werkelijk is gebeurd, dus degene met mallotige opmerkingen, domme opmerkingen, iq loze opmerkingen voegen écht niets toe, Ik ga er ook verder niet op in, de site is er om mensen te helpen, niet voor dom geblaat van bepaalde figuren, zal de redactie verzoeken dit  topic  te sluiten, niet voor mij, maar om sommigen tegen hun eigen domheid  te beschermen. Bonnenuit

costnix
door costnix Oct 30, 2016 om 08:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen

We houde u alleen maar een spiegel voor.

tijger1
door tijger1 - Oct 28, 2016 om 23:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zou de grootste dommigheid niet van uzelf zijn door over zulke onzin een topic te openen?

Als volwassen vent zo achterlijk doen.:-((

eclipse
door eclipse Oct 29, 2016 om 00:01
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Tijger, categorie iq-lozen ? Als je alles ZOU HEBBEN GELEZEN, zou je hebben gezien dat het op een reactie was van iemand  die eraf werd  gekieperd omdat "een vriend" een "goor"plaatje  op zijn site zette . Lezen Tijger, gewoon LEZEN dat Jij als "volwassen" vent, de boel niet leest, ga dan tetris  spelen, Je begint  al met een vooroordeel Tijger, nl ( zulke onzin) geen besef  zeker hoe belangrijk facebook voor kinderen en jongvolassenen is geworden |? en ik als volwassene, de site s van Rotterdam in de gaten houdt heden en verleden, maar dan nog als JIj Tijger dit zo `n onzin vindt ?? waarom reageer je dan ? kom ga wat nuttigs  doen.. waar de site voor bedoelt  is, duidelijkheid  op vragen geven  en problemen van /voor anderen oplossen, als je deze basis in gedachten houdt, ben je een grote knul...

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Oct 29, 2016 om 00:18
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@eclips, ga er nu niet over door. Ik vind het gewoon grappig; de meeste forumleden van kassa hebben een schurft aan Facebook. Ik, integendeel, helemaal niet, zolang je maar let op wat je plaatst. Open een nieuw topic: over je reizen op je motor naar Frankrijk en je vragen daarover. O.i.d. Weet dat de meeste mensen 'zedenmeesters' zijn. Voor mij was het een onschuldig, grappig bedoeld, plaatje. Thats all. Maar ja, ik heb niks te zeggen over de regels van Facebook. Hoewel ik veel ernstiger dingen zie, dus, don't worry.

eclipse
door eclipse Oct 29, 2016 om 00:47
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Tenormin, fijn dat jij  begrip toont, eigenlijk ging  het allemaal over een onderwerp van een t s `er die van FB werd  gekieperd omdat deze een porno plaatje op z n site cadeau kreeg en werd  gebloct, toen ( omdat het mij ook is overkomen ) heb ik deze tekening  geplaatst, (( daar heb ik dus 3  dagen voor gehad )) dan ben ik gelijk voor de ander een idioot, akkerdistel suggereert pedofiel   kijk van Tijger en Akkerdistel ben ik het wel gewend, vandaar dat ik er even tussenuit was, zodat ik ook meer tijd  had  om vrijwilligers werk in verzorgingshuizen kon doen voor mensen die problemen hebben/hadden met de pc, ipad, of  mobiel om de familie t bereiken, Vanavond  was mijn laatste reactie op die 2 ,jammer dat ik moest stoppen met het verzorgings  huis maar de bewoners  werden overgeplaatst, zo in de trant  van dat je je bankstl ergens  anders zet, wat een ellende voor die arme oudjes, zomaar weg geparticipeerd. heb vandaag al zo `n 7  mensen advies kunnen geven, hoop dat ze er wat mee kunnen, Frankrijk is  dit jaar niet doorgegaan, ben nu en de komende maande een route   aan het maken eerst de bekende route normandié en bretagne,( ieder jaar leg ik bloemen bij het  amerikaanse kerkhof  in Bayeux. dan ga ik vanaf st malo langs  de route soleil richting  spanje  :-) het is veel werk , ik wil niet meer dan 200 km pr dag maken, en dan moet je er campings  zoeken, die er niet altijd zijn, en sommige hebben geen website...dus alles op de bonnefooi. wil er 8 weken voor uittrekken. ook een doel is  om de brug bij Millau te zien en te berijden  300 meter hoog  :-)   , alles zoveel mogelijk off the  road, dus flink omrijden maar dat is het mooist  :-)   groet en dankjewel

eclipse
door eclipse Oct 29, 2016 om 00:48
1561 Antwoorden / 370 Vragen

http://www.hurktoilet.nl/brug-van-millau.php

tijger1
door tijger1 - Oct 29, 2016 om 00:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U schrijft anders: " ik zette dit plaatje enz......"  Dus nu niet gaan zeuren dat het over iemand anders gaat.

eclipse
door eclipse Oct 29, 2016 om 01:02
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Tijger het was een reactie op...... en ik toonde het bewuste anniversaire kaartje , wat ik ook op FB plaatste. niks  meer , niks  minder, voor niemand  kwetsend, Ts , er werd  gebannen omdat hij het over een porno ( échte ) had, ik wilde aantonen dat zelfs  een tekening  al als aanstootgevend  is en wel de foto die je ziet, en dan krijg  ik een zooitje bagger over me heen ? nou dat laat ik me niet gebeuren. ik hoop op wederzijdsrespect. zoals volwassenen dat behoren te doen,  groet en welterusten...

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Oct 29, 2016 om 01:11
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Lees altijd de mens achter een topic @eclipse! En weet gewoon dat je een goed mens bent. Alle bewoordingen van anderen dan ook. Ook dat je wat 'grof' in de mond bent maar alles goed meent. Heb je al zoveel jaren gevolgd (en ook zo lang gemist); nu laat je even weten waar je ook mee bezig bent: mensen helpen. Chapeau. En je voorbeeld "porno" plaatje is ook te bezopen voor woorden. Maar zoals @macwally al schrijft: het is Amerikaans. (Ook Nederlands commentaar is puriteins), dus haal je schouders er over op en reageer niet. Ben de laatste 12 maanden, met tussenpozen, ook in de USA geweest, weet dus dat al wat je doet op Facebook: het kan niet. Als je Amerikaanse porno sites zoekt: meer dan verschrikkelijk: maar ook dat is Amerika. Dus sluit het af, niet de moeite waard. Wel wat je allemaal goed doet, dat is meer belangrijk. Weet je zelf ook. Welterusten!

Ma
door MacWally - Oct 29, 2016 om 14:10
151 Antwoorden / Vragen
reflecs
door reflecs Oct 29, 2016 om 14:34
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Eclipse kan er niets aan doen. Het komt door de Kassa site. Van ALLE links in "reacties" wordt automatisch httpS gemaakt. Ook naar "gewone" http sites zonder beveiligingscertificaat. Haal je de S van het adres, of kopieer je alleen de tekst van het adres, dan werkt het wel.

eclipse
door eclipse Oct 29, 2016 om 17:51
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Macwally, ik zie het, vreemd  bij mij doet deze het normaal wel   klik   andere site geen https, sorry voor de maffe link
http://www.tourisme-aveyron.com/nl/ontdekken/onvermijdelijk/viaduc-millau.php    @ Dankjewel Reflecs..

eclipse
door eclipse Oct 29, 2016 om 18:01
1561 Antwoorden / 370 Vragen

srry maar t gaat hem niet worden vandaag geloof ik , maar google even op brug  van Millau en verbaas  jezelf, die brug is echt  gaaf.het heeft geen loop/en of  fietspad, ook geen vluchstrook hoorde ik van de VVV, dus zal S `nachts een loopje maken, iets van spooklopen ofzo, uiteraard gaat dat niet door als ik wat dan ook maar ingevaar brengt. dan zal ik vanaf de motor  foto `s  moeten nemen ik heb een ambrella dashcam op de motor, die knutsel ik wel even op de helm  :-) ivm windscherm,  en dan maar doen of ik een beetje "pech " heb en traag rijdt , ik zie het allemaal nog  wel. maar mn veiligheid  moet het winnen van mijn nieuwsgierigheid...P.s  rijdt al heel mn leven schade vrij  :-)

eclipse
door eclipse Oct 29, 2016 om 18:07
1561 Antwoorden / 370 Vragen

https://www.123carcam.nl/Dashcam-BL1200-GPS    hier

eclipse
door eclipse Oct 29, 2016 om 18:07
1561 Antwoorden / 370 Vragen

pftt die doet het wel  :-)

reflecs
door reflecs Oct 29, 2016 om 19:27
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hi eclipse, het is iets waar iedereen tegenaan loopt. Sjoppie heeft hieronder om 17:16 de oorspronkelijke link als "antwoord" neergezet :) Daar lukt het wel.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 29, 2016 om 16:57
16848 Antwoorden / 202 Vragen

'ken geen plaatje plaatsen' dit plaatje hier plaatsen kan wel, toch?

edrick3
door edrick3 Oct 29, 2016 om 17:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

lees de vraag dan eens goed.

Cookies
door Cookies Oct 29, 2016 om 17:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Welke vraag? 'ken geen plaatje plaatsen' is een mededeling.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 29, 2016 om 17:16
7188 Antwoorden / 3 Vragen

De mooie link van @eclipse:
Klik

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 29, 2016 om 17:29
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Eclipse je doet nu dus exact hetzelfde wat fb ook doet; simpelweg humor niet begrijpen. Maar in het geval van fb vind jij dit blijkbaar heel ernstig, maar hoe vind jij dit nu in je eigen geval?