de
door dehenky Aug 18, 2016 om 16:15
Computers & telefonie

Iemand ervaring met Lebarakras.nl?

Ik werd gisteren aangeraden gebruik te maken van Lebarakras.nl door een bekende van me. Hier kan je gratis beltegoed winnen voor je prepaid Lebara-nummer, maar ik vertrouw het niet helemaal. Heeft iemand hier ervaring mee en weet of het een betrouwbare site is? Bvd

4785 6 Rapporteer

ra
door ramanah - Aug 18, 2016 om 16:29
135 Antwoorden / Vragen

Lebara heeft vrij hoge tarieven, dus kijk eerst eens rond of je niet voordeliger kan bellen/sms/data gebruik in jouw situatie.
Ik zou er niet in mee gaan, maar dàt is persoonlijk. Slechte ervaringen gehad.

dokun
door dokun Aug 19, 2016 om 14:13
152 Antwoorden / 0 Vragen

Lebara heeft helemaal geen vrij hoge tarieven! Lebara behoord tot de allergoedkoopste van Nederland. U heeft niet goed gekeken! De tarieven die op de website worden genoemd moet je halveren,omdat je altijd 100% extra credit krijgt als je opwaardeerd. Wij hebben al vele jaren o.a. 4 simkaarten van Lebara in gebruik en hebben alleen maar positieve ervaringen. Hetzelfde geldt voor vele familieleden en vrienden en kennissen die ook Lebara gebruiken.  Lebara.nl is al vele jaren actief en is een betrouwbaar bedrijf gebleken.

Lebarakras.nl lijkt mij betrouwbaar. Mocht je het toch niet vertrouwen zou je dat zelf even aan Lebara kunnen vragen. je kunt ze heel gemakkelijk via bv Twitter benaderen dan krijg je vaak erg snel antwoord en weet je het  :)

ra
door ramanah Aug 19, 2016 om 14:47
135 Antwoorden / Vragen

Mobiel naar mobiel in NL: 26 cent per minuut geddeld door 2 = 13 cent = duur. SMS = 21 gedeld door 2 =10,5. Daarnaast was de "aardige" verkoper zo "klantvriendelijk" om na het aannemen van een sim kaart de hand van mijn vrouwelijke partner niet te willen schudden, klacht ingediend uiteraard, we zijn hier in Nederland. Daarnaast moet je voor een 200 Mb wel je info afgeven. Nee, voor mij geen lebara. Zeker als je weinig belt is Simyo voordeliger, je MOET na 180 dagen verplicht opladen bij lebara, bij simyo is een sms voldoende voor 180 dagen zonder opwaarderen weer actief te zijn. Als je weinig pre paid belt heb je straks met lebara een niet te innen spaarpot op je saldo staan.

marita5
door marita5 - Aug 18, 2016 om 16:37
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dehenky ,

Ik heb er geen ervaring mee , maar de site word bij scamadviser wel vermeld als betrouwbaar ( veilig te gebruiken ) , klik op de rode regel .

http://www.scamadviser.com/check-website/lebarakrassen.nl

Er zijn leuke prijzen te winnen zoals een gratis iPhone, SIM-kaart, 1GB data of beltegoed! En meedoen=winnen, want je scoort altijd een prijs!
De actie loopt t/m 1 oktober 2016 en je ontvangt automatisch bericht als je gewonnen hebt .

@H
door @HENK@ Aug 19, 2016 om 17:15
159 Antwoorden / 1 Vragen

scamadvisor beoordeelt de site, niet hetgeen er aangeboden word!!!

marita5
door marita5 Aug 19, 2016 om 17:20
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Goh dat is slim gevonden !!! , ik heb ook niet vermeld dat dit te vinden is bij scamadviser .

@H
door @HENK@ Aug 19, 2016 om 17:25
159 Antwoorden / 1 Vragen

marita5
door marita5 Aug 19, 2016 om 17:28
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Het was beter geweest als u dit als een antwoord had gegeven i.p.v. een reactie , ik kan er niks mee maar Ts misschien wel . en dan verwijderd u ook nog uw reactie ( voorbeeld Simyo ) grandioos

reflecs
door reflecs - Aug 18, 2016 om 16:48
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Lebara heeft een aktie, maar die leidt naar een iets andere website namelijk: http://www.lebarakrassen.nl/nl/. Die heeft wel een beveiligde verbinding (bij invoeren gegevens).
Lees de voorwaarden o.a.: Bestaande klanten moeten een opwaardering doen op www.lebara.nl/opwaarderen en krijgen daarna hun prijs per e-mail toegestuurd.

akkerdistel
door akkerdistel - Aug 19, 2016 om 09:57
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Heb er wel ervaring mee, het werkt ook nog (gratis simkaart). Maar wat Reflecs al aangeeft moet je wel eerst opwaarderen om je prijs te krijgen, persoonlijk zou ik dan ook niet meedoen en hun jouw mailadres en naam cadeau doen (of gebruik je duim).

Het is dat ik 200 mb gratis internet bij de simkaart kreeg (handig met een dual-sim-telefoon :-)), anders had ik hem linea recta naar de prullenbak verwezen, wat Ramanah ook al aangeeft de tarieven zijn absurd hoog, zelfs wanneer je ze deelt door 2.

mo
door mof - Aug 19, 2016 om 13:41
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Gratis beltegoed? Hoe naief.

dokun
door dokun Aug 19, 2016 om 14:15
152 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe naief...?   Het klopt gewoon hoor. Lebara heeft al jaren van dit soort akties waarbij je gewoon gratis (ja helemaal gratis)  beltegoed krijgt.

Ja het bestaat nog....

ra
door ramanah Aug 19, 2016 om 14:50
135 Antwoorden / Vragen

Natuurlijk, ze hebben eerst, (MM idee) de prijzen verdubbeld en geven dan 100% kortging, dat heet een sigaar uit eigen doos.

diumenge
door diumenge Aug 19, 2016 om 18:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen

100% korting = gratis. Dus ook al hadden ze de prijzen vertienvoudigd, dan is het nog steeds gratis... en kan dus nooit een sigaar uit eigen doos zijn.

ra
door ramanah Aug 19, 2016 om 18:51
135 Antwoorden / Vragen

Gelijk, 100% moet 50% zijn.

tot15karakters
door tot15karakters - Aug 20, 2016 om 14:18
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Lebara 10+20 = vrij prijzig....
Lebara One is voor vaste nummers in NL en diverse landen als Belgie,  Duitsland, Turkije en nog enkele anderen erg goedkoop als je daar ook voor 9 cent start maar 1 cent per minuut hoeft te betalen.
Mobiel is duurder maar China is zowel vast als mobiel maar 1 cent dus als je daar vrienden hebt?

Lebara heeft voor nummer behoud ook  €20,- belooft maar als Lebara One gebruiker kreeg ik wel 10=20 tarieven dus eigenlijk geen €20,-
Dat weet je en vele winkels verkopen de verkeerde....
Een Lebara opwaardeerkaart is altijd 10=20 of 20=50 behalve als er duidelijk One op staat!
Daar zijn naast online niet zoveel winkels van!