No
door Noalynn Aug 18, 2023 om 10:29
Computers & telefonie
Ik heb robux gekocht maar het zegt dat ik niet in het goede taal ben ingelogd eerder deed hij dit niet.

Wat moet ik doen?

1515 6 Rapporteer
sjjoppy
door sjjoppy - Aug 18, 2023 om 10:55
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Onderaan op Nederlands klikken.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Aug 18, 2023 om 11:36
2095 Antwoorden / Vragen

Nee, dat is Google translate.

sjjoppy
door sjjoppy Aug 18, 2023 om 12:02
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Had ik niet begrepen, dank.

chris74
door chris74 - Aug 18, 2023 om 12:18
564 Antwoorden / 44 Vragen

Even een paar vragen.
Staat uw Roblox spel op Nederlands of op Engels?
Hoe heeft u de kaart gekocht online via de Roblox site of een kaart in de winkel?
Als u online via Roblox site heeft gekocht stond deze dan op Dollars of op Euro's?

No
door Noalynn Aug 19, 2023 om 10:30
Antwoorden / 1 Vragen

Het staat op Nederlands
In de winkel

Re
door Reinier182 - Aug 19, 2023 om 20:47
169 Antwoorden / Vragen

Niet toevallig een VPN verbinding waardoor het lijkt dat je in een ander land bent?

lo
door lovewinnie - Aug 20, 2023 om 11:08
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Waarschijnlijk staat hij op vpn. Dan kunnen ze alle mappen spelen, ook die in Nederland verboden/niet toegankelijk zijn maar nadeel is dat Nederlands opwaardering met kaart uit de winkel onmogelijk is. Dat kan alleen op een account in Nederland. Je zult dat moeten aanpassen .
Gevolg is wel dat sommige mappen dan niet meer gespeeld kunnen worden