lekkerkerk
door lekkerkerk Mar 21, 2012 om 12:37
Computers & telefonie

Ik kan geen koppelingen naar een website openen in mijn e-mails

Ik kan sinds gisteren in mijn binnengekomen e-mail geen koppelingen naar een site openen er komt dan dit bericht te staan:Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen.Neem contact op met de systeembeheerder.Wat is er mis,kan ik dit zelf oplossen of is er een virus binnengedrongen?Ziggo is j.l. weekend wel bezig geweest maar in de wijk bij ons maar daar zal het toch niet aan liggen?Ik gebruik micosoft outlook.

1035 4 Rapporteer

vedion
door vedion - Mar 21, 2012 om 16:17
54 Antwoorden / 3 Vragen

Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

Sluit alle geopende programma's af.
Klik op Start en klik op Uitvoeren.
Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
Wanneer het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stap 2 tot en met 4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll

lekkerkerk
door lekkerkerk - Mar 21, 2012 om 17:45
21 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 21 mrt 2012, 13:26]Hallo lekkerkerk,

Kijk eens hier of dit je kan helpen.

Welke browser gebruik je? Chrome veroorzaakt dit ook wel eens.

Eventueel kun je ook systeemherstel proberen met een datum toen het nog wel werkte.

Suc6Ik heb inderdaad Chrome op mijn computer willen zetten maar op het laatste moment dacht ik waarom? Ik heb nu Microsoft Fix-it gedownload en alles werkt weer perfect.Bij deze mijn dank.

edrick3
door edrick3 - Mar 21, 2012 om 17:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lekkerkerk,

Kijk eens hier of dit je kan helpen.

Welke browser gebruik je? Chrome veroorzaakt dit ook wel eens.

Eventueel kun je ook systeemherstel proberen met een datum toen het nog wel werkte.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Mar 21, 2012 om 21:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@lekkerkerk,

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.