bo
door borgje Aug 30, 2007 om 15:04
Computers & telefonie

Ik ontvang mijn nieuwsbrieven niet meer

sinds een maand internet ik via tele 2.op zich gaat dat prima, maar ik ontvang een aantal nieuwsbrieven niet meer. ik krijg ook helemaal geen spam meer. vroeger kwam die in een map met ongewenste email. daar kwamen ook wel een paar nieuwsbrieven in,(zelfs die van kassa)maar die kon ik dan op een lijst van gewenste email zetten en dan ontving ik ze gewoon. ik heb tele 2 gebeld, maar zij konden mij geen advies geven. ik heb zelf niets aan mijn beveiliging veranderd. ik hoop dat er iemand is die mij advies kan geven. bij voorbaat hartelijke dank

594 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 30, 2007 om 15:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb al geruime tijd (tot volle tevredenheid) Tele2, maar naar mij sturen ze braaf alle Spam door.

Eerst was het Zonnet, toen was er weinig tot geen spam, daarna werd het Versatel, ook weing spam en nu zijn ze overgenomen door Tele2 en de spam laat mijn mailbox soms bijna overlopen.

Ook ik heb Tele2 daarover gemaild en ze zeggen dat je zelf een spamfilter moet aanschaffen en op hun site is inderdaad helemaal niets daarover terug te vinden of in te stellen.

Misschien moet je je opnieuw aanmelden voor die nieuwsbrieven? Hebben ze nog wel je goede email-adres?

ve
door verwijderd - Aug 30, 2007 om 16:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo

Mogelijk moet u online uw spamregels nog instellen.
Ga naar de site van uw provider en kijk bij Webmail.
Mogelijk is daar ook een map spam mail te vinden.

Vrgr. AF

<script type="text/javascript">

ve
door verwijderd - Aug 30, 2007 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor jullie snelle reactie. helaas is er bij webmail geen mogelijkheid om iets in te stellen voor spam. ik heb inderdaad geprobeerd  me opnieuw aan te melden, maar ik krijg ze dan weer niet.zijn er nog andere mogelijkheden?

ve
door verwijderd - Aug 30, 2007 om 16:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vreemd. Als Tele2 inderdaad een spamfilter hanteert moet je hier ook invloed op hebben (anders loop je de kans belangrijke mails kwijt te raken - niet te ontvangen)
Staat e.e.a. ook niet bij "Mijn Tele2" ?
Verder is er ook nog een Forum op www.tele2.nl waar u de vraag kunt stellen.
En uiteraard de klantenservice: die zouden het moeten weten.

Vrgr AF

<script type="text/javascript">

ve
door verwijderd - Aug 30, 2007 om 16:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

En kom je er onverhoopt helemaal niet uit:
Neem een gratis nieuw emailadres bij yahoo of google (gmail) of betaald bij www.dds.nl (bij die laatste kom je in elk geval niet voor dit soort verrassingen te staan)

<script type="text/javascript">

ve
door verwijderd - Aug 30, 2007 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is het niet simpelweg dat je vroeger met een ander adres had geregistreerd (bijv. ...@planet.nl)? Dan is het logisch dat je geen nieuwsbrieven meer krijgt. Spam ook, maar dat is slechts een kwestie van tijd. Binnen de kortste keren weten ze je wel te vinden.

ve
door verwijderd - Sep 4, 2007 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi,

Tele2 heeft geen speciaal spamfilter ingesteld. Als je bepaalde nieuwsbrieven niet ontvangt zou ik controleren of het juiste e-mail adres nog bekend is bij de verzender. Tele2 heeft geen wijzigingen aangebracht op de e-mail servers.

Mirko

Tele2 webservice