pierre60
door pierre60 Sep 8, 2009 om 13:43
Computers & telefonie

IncrediMail

Weet iemand hoe je voor het verzenden van een mail via IncrediMail de streepjes of puntjes op de klinkers kunt zetten? Bij voorbeeld é à ü. Bij mij gaat het zo: 'e `a "u. Het is alleen bij het verzenden van mails via IncrediMail.

600 6 Rapporteer

freya
door freya - Sep 8, 2009 om 14:07
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo pierre60,

Dat is ook de 'normale' manier om het te doen. Ook in je tekstverwerker (Word?) zou dat zo moeten werken. Een 'e maakt dan é en een "u maakt ü. Als het verder overal goed werkt, behalve in IncrediMail, dan ligt dat dus aan IncrediMail. Ik zou zeggen, een goede reden om eens over te stappen op een 'fatsoenlijk' emailprogramma? (niet negatief bedoeld hoor, maar IncrediMail is echt een 'draak' van een programma)

m.vr.gr. Freya

boekenwurm
door boekenwurm - Sep 9, 2009 om 08:12
31 Antwoorden / 2 Vragen

Dat zou kunnen met het programma "Speciale tekens" Op mijn pc te vinden onder "Start\Alle Programma's\Bureau-accessoires\Systeemwerkset\Speciale tekens". Ook kan het door met ingedukte Alt-toets een cijfercombinatie op het 10-toetsenbord in te geven. Alt + 0128 geeft dan een € teken zie verder de volgende tabel voor alle andere tekens. Het eerste cijfer dient altijd een 0 te zijn.

http://assets.thiememeulenhoff.nl/assets/projecten/projectkaternen%20wiskunde/Strikt%20Geheim/RGPriemASC.html

vrgr Wim

pierre60
door pierre60 - Sep 9, 2009 om 08:15
132 Antwoorden / 14 Vragen

Dank je wel boekenwurm, dit is het juiste antwoord op mijn vraag. Het werkt alle twee perfect. Ik wil Freya ook nog wel bedanken voor haar antwoord maar ik vind IncrediMail toch wel zo fijn dat ik het blijf gebruiken.

Groetjes Pierre60

hellevoet
door hellevoet - Sep 9, 2009 om 19:47
151 Antwoorden / 28 Vragen

Hallo pierre60

Ik gebruik al sinds jaar en dag IncrediMail, nog nooit iets negatiefs meegemaakt, ik gebruik voor die tekens in al mijn programma's  zelf gekozen sneltoetsen.

Die kun je  instellen bij invoegen symbool in Word

Als ik dit in Word doe, werkt het ook in IncrediMail

Veel plezier met Incredimail

pierre60
door pierre60 - Sep 9, 2009 om 20:01
132 Antwoorden / 14 Vragen

Bedankt Hellevoet, dit werkt ook prima. Ik kan weer verder met IncrediMail.

hellevoet
door hellevoet - Sep 9, 2009 om 20:12
151 Antwoorden / 28 Vragen

pierre60, bedankt voor het terugkoppelen en heel veel Incrediplezier