dc
door dcz Nov 29, 2012 om 14:56
Computers & telefonie

Inloggen...uitloggen...

Wanneer gaat mn iets doen aan de in-uitlogproblemen van deze site!
Ik moet inloggen als ik dat al ben en als ik wil uitloggen vraagt ie of ik wil uitloggen....zegt dan prompt dat ik nog moet inloggen...
Probleem speelt al een tijdje en niemand is kennelijk in staat dit op te lossen....
En F5 weet ik al...maar lost het probleem niet op...

606 10 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Nov 29, 2012 om 15:10
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Welke browser gebruik je? Sinds ik Google Chrome gebruik heb ik er nog maar zelden last van, met IE9 was het hopeloos.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 29, 2012 om 15:26
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u van uit het inloggen komt til op die plaats mijn profiel en ga daarna verder met de keuze waar u naar toe wil.Werkt bij mij al maanden.

Cookies
door Cookies - Nov 29, 2012 om 15:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=dcz schreef op donderdag 29 nov 2012, 14:56]
Probleem speelt al een tijdje en niemand is kennelijk in staat dit op te lossen....

Tuurlijk kunnen ze het oplossen, maar ze willen het gewoon niet oplossen. Forum(onderhoud) mag geen cent kosten.

dc
door dcz - Nov 29, 2012 om 16:35
439 Antwoorden / 1 Vragen

Is ook mijn mening...wel tijd om de site een make-over te geven maar een chronisch probleem oplossen...homaar!

@zoekster: die oplossing ken ik, maar vind je het niet erg dat ik het absurt vind om een andere browser te gebruiken alleen om deze site te kunnen gebruiken...zoals het hoort?

zoekster
door zoekster - Nov 29, 2012 om 16:41
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Nee, ik vind het niet erg dat je het absurd vindt. Ik wilde je helpen met een voorlopige oplossing meer niet. De echte oplossing zal nog wel een tijdje op zich laten wachten. (als het al ooit wordt opgelost)

dc
door dcz - Nov 29, 2012 om 17:12
439 Antwoorden / 1 Vragen

En daarom gooi ik dit verschijnsel nog maar eens op het net....De aanhouder wint.....toch?

dearagain
door dearagain - Nov 29, 2012 om 20:22
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*inderdaad een zeer vervelend en hardnekkig probleem

*de redactie zou zich moeten schamen

tenormin
door tenormin - Nov 30, 2012 om 00:19
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, door allerlei bokkensprongen te maken kom je er (soms) in. Net als nu op de valreep even beantwoorden. Mooi niet. Chroom of Fire Fox kom je er wel in, maar gewoon, IE9, nee hoor. En dat terwijl je toch per dag wel enige keren iets wilt beantwoorden. Bij de ene Vraag RSS gaat het wel, de volgende ben je er weer uit. Waardeloos, vooral het stereotype antwoord van de readactie: F5 of Ctrl F5. Ik geef niet eens zozeer de redactie de schuld: de webdesigner (die stagiere voor €100,00) die de nieuwe site heeft gemaakt (?) heeft er in ieder geval geen verstand van gehad om dit langdurig probleem gelijk te hebben opgelost. (Van zijn bezoldiging weet ik alleen maar toen de stroom klachten loskwam bij de verandering = geen verbetering).

valerius-2
door valerius-2 - Nov 30, 2012 om 00:38
7840 Antwoorden / 95 Vragen

IK weet niet waarom men zo' heisa maak de oplossing is toch simpelhoe ik er in de site komt maak toch niets uit 1 stapje meer en u bent er.

sweeterlake
door sweeterlake - Nov 30, 2012 om 00:40
468 Antwoorden / 16 Vragen

Verwonderlijk dat het gebeurd.

Ook ik had (heeft) er last van het zogenaamde inlogperikelen.