ke
door keesendaan Aug 22, 2016 om 11:17
Computers & telefonie

Internet Tele 2

Hey hallo,
wie heeft dit meegemaakt en/of kan mij helpen!!!!!
ik heb een abonnement bij Tele 2 voor vrouw en dochter.
die van mijn dochter werkt goed maar mijn vrouw heeft geen internet.
ik heb er al een keer of 10 over gebeld , maar ze zijn er al vanaf Maart/ April mee bezig.
ze zeggen dan de overgang van 3G naar 4 G het probleem is, en dat ze er nog niet uitkomen.
je wordt bij de klantenservice goed geholpen en zijn allemaal even aardig , maar je wordt er moedeloos van.
en je moet maar proberen aardig te blijven.........
En nu zijn we met vakantie geweest naar Spanje en wat denken jullie?
hebben we overal( België , Frankrijk en Spanje) internet en kunnen we gewoon appen, en we zijn weer in Nederland en het werkt niet meer.
Gr Kees

1638 6 Rapporteer

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 22, 2016 om 11:24
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo,
misschien is het wel goed om het nog eens via dit formulier uit te leggen.
Klik

ke
door keesendaan Aug 22, 2016 om 12:02
Antwoorden / 1 Vragen

Heb ik gedaan , bedankt

Topantwoord

akkerdistel
door akkerdistel - Aug 22, 2016 om 11:29
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Doe een ingebrekestelling geef ze nog 2 weken, hierna beëindig je - kosteloos - het abonnement*. Hiermee doormodderen moet je niet willen.

*Al denken ze daar bij Tele2 natuurlijk heel anders over, maar meneer de rechter gaat je op die wijze altijd gelijk geven.

ke
door keesendaan Aug 22, 2016 om 12:03
Antwoorden / 1 Vragen

Het akkerdistel,

dan zit je alleen nog met je telefoon die je moet betalen.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Aug 22, 2016 om 11:35
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Keesendaan ,

Stuur Tele 2 een aangetekende brief vermelding aanmaning tot nakoming overeenkomst klik op de rode regel ( benedenaan voorbeeldbrieven )
Kan of wil de aanbieder het probleem niet oplossen binnen een bepaalde tijd ,  schrijf de aanbieder dan een tweede brief of e-mail waarin u zegt dat u de overeenkomst ontbindt. Vanaf dat moment hebt u het abonnement beëindigd.

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

ke
door keesendaan Aug 22, 2016 om 15:50
Antwoorden / 1 Vragen

Hey Marita5

ik heb vanmorgen wat ingevuld van Sjoppie hierboven en wacht daar nu even op.
gaat dat niet lukken dan ga ik over op jou advies.
alvast bedankt voor de info.

groeten Kees

Topantwoord

ra
door ramanah - Aug 22, 2016 om 11:36
135 Antwoorden / Vragen

Staat de telefoon correct ingesteld qua roaming enz. Heeft u de nieuwe 4 g kaart al in gebruik?

ke
door keesendaan Aug 22, 2016 om 12:18
Antwoorden / 1 Vragen

Hey Ramana,

alles staat goed ingesteld en met een 4 G kaart
maar bedankt voor het meedenken

ra
door ramanah Aug 22, 2016 om 12:28
135 Antwoorden / Vragen

Je moet ook in NL je roaming inschakelen bij t2. Al gedaan?

ke
door keesendaan Aug 22, 2016 om 12:48
Antwoorden / 1 Vragen

Klopt en hebben we gedaan.

marita5
door marita5 - Aug 22, 2016 om 12:20
11545 Antwoorden / 15 Vragen
ke
door keesendaan Aug 22, 2016 om 12:45
Antwoorden / 1 Vragen

OK , bedankt voor de tip

marita5
door marita5 - Aug 22, 2016 om 13:00
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@Keesendaan ,

Stuur Tele 2 een brief aanmaning tot nakoming overeenkomst , zoals ik al eerder heb vermeld om 11.35 .
Het maakt niks uit dat u een telefoon heeft , u betaald al 6 maanden voor een dienst die niet werkt .
Tele 2 hoort de overeenkomst met u na te komen .