ri
door rickysixty Apr 4, 2007 om 09:51
Computers & telefonie

Internetplusbellen tegemoetkoming overlast

Voor zover ik begreep zou KPN een schamele 2 maanden abonnementskosten kwijtschelden voor de doffe ellende die ze hadden veroorzaakt bij een aantal van hun abonnees.


Ikzelf heb nog niks terug gezien. Iemand anders wel? Of moet je soms weer gaan bellen met die ellendige helpdesk? Nee toch! Nee toch zeker!!!!


bweh !


 

320 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 4, 2007 om 10:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb € 125,- ontvangen als compensatie voor hun slechte service en gemaakte helpdesk-onkosten. Technische problemen heb ik nooit gehad.
Ben heel erg boos geweest op de KPN maar nu erg tevreden met deze oplossing.


ve
door verwijderd - Apr 6, 2007 om 00:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Ricky


Bij mijn weten krijg je geen geld terug, maar krijg je twee maanden gratis. Komt op hetzelfde neer, maar je moet je afschriften dus controleren of er niet toch afgeschreven wordt.


groet, C.

ve
door verwijderd - May 1, 2007 om 22:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

De eerste vergoedingen zijn de deur uit, maar er volgen nog meer. Als u bericht van KPN heeft gekregen dat u recht heeft op kwijtschelding krijgt u het ongetwijfeld terug.

ve
door verwijderd - May 2, 2007 om 10:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik vrees dat er veel mensen voor een teleurstelling komen te staan met eventuele schadevergoedingen e.d.


ik ben pas sinds februari aangesloten bij i+b van kpn en heb de eerste maand niet kunnen bellen, kon niet gebeld worden en internet deed het half. ik heb die factuur teruggeboekt en de volgende 2 gewoon netjes betaald (totaal 473 euro), nu werd ik vorige week zomaar ineens  afgesloten zonder waarschuwing of aanmaling. dit om de eerste factuur die ik teruggeboekt heb (56 euro). ik ALWEER bellen. nu willen ze de helft crediteren (28 euro) en daar liggen ze nog moeilijk over te doen terwijl er al 473 euro is betaald aan 2 andere facturen. ik denk dat ze aan ons toch een goede klant hebben en hierom ook niet moeilijk moeten doen. ik heb dus niets gezien van die 2 maanden geen abokosten betalen maar om die 28 euro doen ze wel moeilijk.


stelletje hersenlozen daar bij KPN

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer