bi
door bianca2008 Mar 18, 2013 om 16:10
Computers & telefonie

Kan het niet goedkoper?

Wij wonen in Noord-Holland en betalen ong 70 euro
aan Ziggo. Vind dit erg duur. Kan het niet goedkoper?
Wie heeft er tips? Alvast bedankt

420 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 18, 2013 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Andere aanbieder zoals KPN? Staan genoeg vergelijkingssites om dit te kunnen berekenen.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2013 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met alle diensten zal het bedrag niet ver uit elkaar liggen maar van kabel terug naar ADSL dat is maar weinigen goed bevallen. Wellicht kunt u aan het huidige pakket nog wat sleutelen. 70 euro is niet bepaald de hoofdprijs.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2013 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ligt er aan wat u er allemaal voor krijgt. Kijk zelf eens op vergelijkingssites. Een ander weet uw wensen toch niet.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2013 om 17:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk kan het goedkoper. Gewoon een aantal extra pakketten opzeggen.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2013 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat krijg je voor dat geld?

ve
door verwijderd - Mar 18, 2013 om 19:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft alles in 1 en nog de extra zenders en he gebruik van telefoon.Nu ik woon in Z.H. en ben het zelfde kwijt. Zoek eens op interne naar het zelfde gebruik en bekijk dan de prijs die u bij u moet betalen voor het zelfde. En dan wel u telf gebruik daarbij tellen. En niet kijken naar tijdelijke prijzen met lokkertjes.Dan ben ik zeker dat het nooit veel kan schelen.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2013 om 19:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

TV en internet van Ziggo €38,95
Telefoon Budgetphone €1,50

Dat is alvast €29,55 goedkoper per maand

ve
door verwijderd - Mar 18, 2013 om 19:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

En naar vastennummers bellen ook nog eens 300 procent goedkoper p/m :-)

ve
door verwijderd - Mar 18, 2013 om 19:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dat kan wel goedkoper. Ik betaal maar 53 euro voor Ziggo (alles-in-een plus, geen extra's).

ve
door verwijderd - Mar 18, 2013 om 19:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

lekkerisdat schreef op maandag 18 mrt 2013, 19:31: TV en internet van Ziggo €38,95
Telefoon Budgetphone €1,50

Dat is alvast €29,55 goedkoper per maand

Maar dan geen alles in een met 60 mg bits en geen andere en alleen standaart programma's. Als je helemaal niets neemt en alleen standaart TV ben je nog goedkoper uit.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2013 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op maandag 18 mrt 2013, 19:57: Maar dan geen alles in een met 60 mg bits en geen andere en alleen standaart programma's. Als je helemaal niets neemt en alleen standaart TV ben je nog goedkoper uit.

Correct, al kun je er natuurlijk ook voor kiezen om te stoppen met respireren, dat is nog goedkoper :-).