jos-euro
door jos-euro Oct 17, 2010 om 13:41
Computers & telefonie

Keyboard Filter

Beste Kenners, sinds enige tijd zie ik onder "Apparaten en Printers" in het Configuratiescherm een Keyboard Filter staan. Na rechtsklikken hierop en de Windows probleemoplosser laten zoeken blijkt dat de driver niet is geïnstalleerd. Wat is en doet deze filter en hoe komt het daar? Moet deze driver geïnstalleerd worden? Ik heb niets bewust geïnstalleerd. Ik ben benieuwd

1802 1 Rapporteer

gsm
door gsm - Oct 17, 2010 om 20:47
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Erg duidelijk is jouw vraag niet: ¨sinds enige tijd zie ik onder "Apparaten en Printers" in het Configuratiescherm een Keyboard Filter staan.¨ Geen vermelding van enige noodzakelijke gegeven helaas. Behoorlijk raadselachtig moet ik zeggen. Hoe weet je dat er een probleem is met dit keyboard filter (dat is een keyboard driver)?
Je zou toch minstens even moeten vermelden welke versie Windows je gebruikt en of je wellicht een upgrade van Vista naar Windows 7 hebt gedaan, voordat het probleem optrad.
Verder was het zeer nuttig geweest om te weten welk merk en typenummer PC het is...
HP systemen hebben namelijk problemen met het keyboard (zie Apparaatbeheer) na een upgrade van Vista naar Windows 7.
Het kan nodig zijn de Quicklaunch Button software te verwijderen en dan de keyboard driver bij te werken (let op of Windows 32 0f 64 bits is).
Daarna de Quicklaunch software weer installeren.