mo
door monica buurmans Jun 27, 2017 om 23:54
Computers & telefonie

Klacht Abon. Vodafone

Mijn man heeft na tel. Overleg met vodafone zijn abon. Verlengd en mocht daarbij een ander toestel uitkiezen. Eenmaal het toestel geleverd was bleek hij opeens een ander tel.nr te hebben gekregen. ( ging om verlenging met nr behoud). Hier ging hij niet mee accoord en in overleg moest het toestel retour. Dit hebben wij gedaan. Ook een mail gehad van ze met bevestiging dat hij goed is ontvangen. Vervolgens hebben wij opnieuw een na toestel besteld ditmaal met nr behoud. Deze is ook binnengekomen. Maar het eerste toestel wat dus retour is gegaan daar ontvangen wij rekeningen van. Terwijl we een bevestiging hebben dat ze hem in goede orde hebben ontvangen. We hebben nu al zovaak gebeld dat we geld retour willen hebben. Maar je word van de een naar de ander doorverbonden. Iedereen maakt een melding in het systeem, maar ondertussen gebeurt er niks. Gaat nu om bijna 300 eur. Worden het een beetje zat.
Wat kunnen we nu doen?

1494 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 28, 2017 om 00:05
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Sim only nemen de volgende keer en geen toestel op afbetaliing of via de provider kopen.
Voor nu zoek de webcare op op het Vodafone forum, daar wordt u vast snel geholpen.

marita5
door marita5 - Jun 28, 2017 om 00:08
11545 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Monica Buurmans , 

Plaats uw klacht op het Vodafone Forum , daar reageren moderators , klik op de rode regel . 

https://forum.vodafone.nl/ 

Let op Vodafone reageert ook op deze site , hopelijk helpen ze u dan .

tijger1
door tijger1 - Jun 28, 2017 om 00:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En anders kont er hier wel een webcaremedewerker langs, die het voor u gaat uitzoeken en oplossen. 

Al die reut op afbetaling. Koop zelf een toestel in de winkel en neem een sim-only abonnement. Dan hebt u geen gez**k.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jun 29, 2017 om 10:02
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Monica,

Ik wil uw man graag verder helpen. Uw man kan zijn klacht en onderstaande gegevens e-mail naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van het bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 4, 2017 om 10:22
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Monica,

Helaas hebben we nog geen mail van u mogen ontvangen. Wilt ugraag dat we het alsnog nakijken dan wil ik uw man vragen om ons alsnog een e-mail te sturen met daarin de gevraagde informatie.

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 8, 2017 om 16:12
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Monica,
Bedankt voor het alsnog sturen van de gevraagde gegevens per e-mail.
Ik heb de mail zojuist beantwoord

Vriendelijke groet,
Per 
Vodafone 24/7 Web Crew

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer