Klacht Abon. Vodafone
Mijn man heeft na tel. Overleg met vodafone zijn abon. Verlengd en mocht daarbij een ander toestel uitkiezen. Eenmaal het toestel geleverd was bleek hij opeens een ander tel.nr te hebben gekregen. ( ging om verlenging met nr behoud). Hier ging hij niet mee accoord en in overleg moest het toestel retour. Dit hebben wij gedaan. Ook een mail gehad van ze met bevestiging dat hij goed is ontvangen. Vervolgens hebben wij opnieuw een na toestel besteld ditmaal met nr behoud. Deze is ook binnengekomen. Maar het eerste toestel wat dus retour is gegaan daar ontvangen wij rekeningen van. Terwijl we een bevestiging hebben dat ze hem in goede orde hebben ontvangen. We hebben nu al zovaak gebeld dat we geld retour willen hebben. Maar je word van de een naar de ander doorverbonden. Iedereen maakt een melding in het systeem, maar ondertussen gebeurt er niks. Gaat nu om bijna 300 eur. Worden het een beetje zat.
Wat kunnen we nu doen?
Hallo Monica Buurmans ,
Plaats uw klacht op het Vodafone Forum , daar reageren moderators , klik op de rode regel .
https://forum.vodafone.nl/
Let op Vodafone reageert ook op deze site , hopelijk helpen ze u dan .
En anders kont er hier wel een webcaremedewerker langs, die het voor u gaat uitzoeken en oplossen.
Al die reut op afbetaling. Koop zelf een toestel in de winkel en neem een sim-only abonnement. Dan hebt u geen gez**k.
Beste Monica,
Ik wil uw man graag verder helpen. Uw man kan zijn klacht en onderstaande gegevens e-mail naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?
Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van het bankrekeningnummer
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web Crew
Beste Monica,
Helaas hebben we nog geen mail van u mogen ontvangen. Wilt ugraag dat we het alsnog nakijken dan wil ik uw man vragen om ons alsnog een e-mail te sturen met daarin de gevraagde informatie.
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web Crew
Hallo Monica,
Bedankt voor het alsnog sturen van de gevraagde gegevens per e-mail.
Ik heb de mail zojuist beantwoord
Vriendelijke groet,
Per
Vodafone 24/7 Web Crew
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer