bu
door buzzerjump Dec 15, 2015 om 11:20
Computers & telefonie

Kpn klacht

ik heb een klacht ingediend bij kpn over het niet terug bellen wat meerde malen beloofd is nu ik een klacht heb ingediend bellen ze me nog niet terug over de klacht wat wel de bedoeling was wat kan ik nu doen om serieus genomen te worden dat dit een groot probleem is bij kpn ?

1821 2 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 15, 2015 om 11:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

9 van de 10 bedrijven bellen nooit terug. KPN is daar geen uitzondering op. Gewoon zelf blijven bellen. Of nog beter: stel je vraag of zet je klacht op het forum van KPN http://forum.kpn.com/

bu
door buzzerjump Dec 15, 2015 om 11:36
Antwoorden / 1 Vragen

mij klacht staat al 1 week op forum van kpn daar word ook niet op gereageerd door medewerkers van het bedrijf alleen van mensnen die het zelfde hebben

Cookies
door Cookies Dec 15, 2015 om 11:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nou, dat schiet dan ook niet op. Weet niet waarom/waarover je een vraag hebt, maar kan je het antwoord op je vraag niet vinden op de site van de KPN? Of de vraag stellen via het contactformulier? Of is het misschien een vraag waar wij het antwoord op kunnen weten?

bu
door buzzerjump Dec 16, 2015 om 12:39
Antwoorden / 1 Vragen

wat ik kan doen omdat kpn dit niet serieus neemt wil ik het graag hoger opzoeken omdat ze dingen zeggen en zelfs bevestigen via mail dat ze me dan en dan bellen en er komt nooit wat van

ro
door robinflikkema Dec 30, 2015 om 17:32
6 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je een link naar die vraag op het KPN Forum dan?

pi
door pieterwolters Dec 30, 2015 om 18:23
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Ze zouden ons gewoon aan moeten nemen bij die bedrijven. Wij zouden het niet in ons hoofd halen om niet te reageren. Toch?

me
door mein33 Dec 30, 2015 om 18:30
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@pieterwolters,

Wie is "ons".
Bij hoeveel bedrijven wilt u maximaal in dienst treden (niet te veel hooi op uw vork nemen, anders heeft u ook onvoldoende tijd meer over om een klacht te kunnen behandelen) ;-))