SD
door SD1 Feb 14, 2016 om 17:46
Computers & telefonie

Laadpunt in toshiba sattelite maakt geen contact meer met lader

ik heb een toshiba sattelite laptop en ik had er veel schik mee, maar van de een op andere dag kan ik hem niet meer opladen omdat het lijkt dat de stekker van de lader speling heeft in de laptop, hij maakt geen contact meer, weet iemand misschien wat ik hiermee kan doen? er staan natuurlijk gegevens op die ik nodig heb. hij is 2,5 jaar oud

846 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 14, 2016 om 18:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Beetje friemelen tot er wel contact is en er dan niet meer aankomen. Anders 'm maar laten repareren...

SD
door SD1 - Feb 14, 2016 om 18:24
91 Antwoorden / 50 Vragen

Helaas help friemelen niet

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 14, 2016 om 18:33
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Geenacker,
misschien een nieuwe lader aanschaffen.
Hier nog wat antwoorden.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1417185

aurora1
door aurora1 - Feb 14, 2016 om 18:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dan maar laten repareren, wel vooraf afspraken maken over de kosten.

pi
door pieterwolters - Feb 14, 2016 om 18:49
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Kleine kans dat dit lukt, maar misschien kan je iemand vinden die eenzelfde heeft (of in ieder geval een Toshiba met dezelfde accu), en de accu daarvan even gebruiken om data veilig te stellen.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 15, 2016 om 00:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Wat Pieterwolters al zegt, zo snel mogelijk een back-up maken van uw data. 1 back-up is GEEN backup!!!
Lokale computerboer kan vast tegen een redelijke prijs dit probleem oplossen.
Dit is geen zeldzaam voorkomend probleem.
Diewilik