ma
door mario47 Jan 20, 2016 om 21:35
Computers & telefonie

Laptop reageert niet op router-mijn pc doet het goed

Mijn pc en ipot ontvangen een uitstekend signaal.[wifi] thuis
mijn acer laptop met vista,werkt goed bij andere mensen.[wifi]
Thuis geen internet zowel met een kabel als wifi.
Als ik een router gebruik,die bij andere mensen wel werkte,met mijn laptop,krijg ik thuis geen internet.
Kan iemand mij helpen?

738 5 Rapporteer

marita567
door marita567 - Jan 20, 2016 om 21:46
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo mario47 ,

lees eens deze antwoorden , misschien staat daar een oplossing voor u bij .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/laptop-kan-geen-verbinding-maken-met-wifi

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 20, 2016 om 21:55
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Vreemd! Het lijkt mi toch te maken te hebben of u uw wifi code thuis goed heeft ingevoerd of dat de laptop 'te ver verwijderd is van uw router.

ph
door philip36 - Jan 20, 2016 om 22:12
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Lijkt me dan dat je het dan bij het modem moet zoeken.
Herstarten is een mogelijkheid, heeft u mischien al gedaan, u kunt modem ook resetten en helemaal opnieuw instellen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 20, 2016 om 22:14
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Dubbelpost.  Maar laptop lijkt wel ok dus kennelijk of afstand te groot en/of langer aansluiting op uw router defect / kabel defect

jo
door jorisw - Jan 21, 2016 om 09:01
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Is er misschien een maximum aantal devices in de router ingesteld? Of filtering op MAC adres?