Sa
door Sasencoos Apr 20, 2021 om 12:05
Computers & telefonie

Link maken voor website

Ik wil graag een Link maken naar mijn website met hier in verwerkt de gebruikersnaam en wachtwoord

Deze website bevat alleen artikelen en prijzen dus het is niet erg als mijn bezoeken het wachtwoord weet

Ze kunnen niks wijzigen/aanpassen

Weet iemand hoe ik zo'n link kan maken?

Alvast bedankt

2132 13 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 20, 2021 om 12:52
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Kopieer uw website,
klik dan 2x op het ankertje
Er komen 2 regels tevoorschijn.
Op de onderste tikt u de door u gekozen naam en op de bovenste kunt na klikken uw website plakken.

Sa
door Sasencoos - Apr 20, 2021 om 14:42
4 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry, wil je me iets meer vertellen ? Waar vind ik dit ankertje ?
voor de duidelijkheid, ik heb alleen een website met inloggegevens verder niks enneh ... heb er niet zoveel verstand van ....

sjjoppy
door sjjoppy Apr 20, 2021 om 15:24
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Edit. Ik heb het vanaf de iPad gedaan.

gerbera
door gerbera - Apr 20, 2021 om 15:27
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Iets meer duidelijkheid graag, waar wilt u die link plaatsen zodat men op uw site komt. Het is niet zo dat u overal een link kan plaatsen zodat men via die link op uw site komt. Het plaatsen van een link, naar uw site, op dit forum is zowiezo niet toegestaan.

Maar misschien kan dit   u op weg helpen

Sa
door Sasencoos - Apr 20, 2021 om 15:35
4 Antwoorden / 1 Vragen

Het is bedoelt als reclame middel,op sociaal media, visitekaartjes  e.d dan hoef ik niet elke keer het gebruikersnaam met ww erbij te geven
leek me makkelijker

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 20, 2021 om 17:01
16887 Antwoorden / 202 Vragen

U bedoelt een link naar uw website voor commerciële doelstellingen. Daar is deze site niet voor en ik neem aan dat zodra u een dergelijke link zou plaatsen deze door de redactie zal worden verwijderd. Dit is een site waar wij als vrijwilligers vragen van consumenten proberen te beantwoorden resp. een mening geven op basis van onze ervaring en kennis.

En dan in ieder geval toch ook wel een tip: plaats nooit uw wachtwoord op een openbare site zoals deze. Voor u het weet wordt er misbruik van gemaakt en wachtwoorden zijn juist bedoeld om geheim te houden en misbruik te voorkomen.  (re)

Sa
door Sasencoos - Apr 20, 2021 om 17:45
4 Antwoorden / 1 Vragen

Voor de goede orde, ik ga hier niks plaatsen.
jammer dat jullie mijn vraag niet goed lezen...
met Social media bedoel ik mijn Facebookpagina en mensen die mij online benaderen en meer van mijn artikelen willen zien
daarvoor heb ik een site waar iedereen in kan loggen en alles kan bekijken, en dus niks kunnen wijzigen oid
dus maakt niet uit dat iedereen erin kan kijken dat is nu ook al zo
de situatie is nu dat ik mijn site doorgeef met daarbij een gebruikersnaam en een wachtwoord
wat ik zou willen is een link naar mijn site waar ze direct ingelogd zijn
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

gerbera
door gerbera Apr 20, 2021 om 21:47
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Als u dat nu in uw vraag had gezet, daar staat niets over facebook, kan u hier  de oplossing lezen.

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Apr 20, 2021 om 17:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je zou kunnen proberen: http://gebruikersnaam:wachtwoord@jewebsite.nl.

Anders even Googlen op "embed login credentials in url" (o.i.d.)

Sa
door Sasencoos Apr 20, 2021 om 20:02
4 Antwoorden / 1 Vragen

Dit zocht ik inderdaad, alleen werkt het nog niet, krijg een melding dat de url niet word gevonden

diumenge
door diumenge Apr 20, 2021 om 20:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Meeste browsers ondersteunen dit geloof ik niet meer, want het is normaal natuurlijk zeer onveilig.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 20, 2021 om 17:57
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien hebt u iets aan deze site:
https://support.google.com/chrome/answer/114662?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl#zippy=%2Crechten-die-kunnen-worden-gewijzigd

Ik lees het wel goed maar het kan zijn dat uw verzoek boven mijn pet gaat.

rj
door rjw - Apr 20, 2021 om 21:21
3294 Antwoorden / 5 Vragen

Maar als het toch geen geheime informatie is, waarom maak je dan niet gewoon een website die je kunt benaderen zonder credentials. Ik zie niet zou gauw in wat de toegevoegde waarde van de credentials in de URL is (buiten het feit dat het tegen alle veiligheidsvoorschriften van webdesign in gaat).

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Apr 20, 2021 om 22:04
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Is dit  Serieus?

Een  Gebruikersnaam en Wachtwoord voor iets dat niet geheim is, alleen voor iets  te lezen?

Doet me denken aan  demente bejaarde...

Hij Had Caps Lock ingedrukt en kwam bij mijn voor advies.....
Zijn gebruikersnaam was;      W8woord.
En als Wachtwoord :            gebruikersnaam....

Simpel en dat vergeet ik nooit meer!
Begrijp alleen niet waarom  zijn mail  en zo nooit gehackt is.

aurora1
door aurora1 - Apr 22, 2021 om 01:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Uw vraag niet goed lezen?
U weet niet hoe u een vraag moet stellen lijkt eerder aan de orde.

Sociale media: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sociale_media

Sa
door Sasencoos - Apr 22, 2021 om 15:04
4 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een stelletje gefrustreerde suffe bejaarden hier
wel geteld 1, heeft mijn vraag begrepen en normaal geantwoord en wel diumenge

sjjoppy
door sjjoppy Apr 22, 2021 om 15:50
7226 Antwoorden / 3 Vragen

In elk mens schuilt een mensch.

gerbera
door gerbera Apr 23, 2021 om 11:46
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Heeft u blijkbaar mijn reactie op uw bericht van 20 april niet gelezen. ff op het rode "hier" klikken en u ziet de oplossing voor facebook. Wie is er nou een suffe bejaarde.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 22, 2021 om 16:42
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer  dit  eens