kaasbroodje
door kaasbroodje Oct 29, 2013 om 11:57
Computers & telefonie

Mac OS X installatie dvd of usb stick maken vanaf een Windows pc

Hallo, tijd om zelf eens een vraag te stellen want ik loop nu even vast en google snapt niet wat ik wil :P

Het gaat om het volgende: Ik heb een gecrashte mac staan... Moest er eens van komen bij de betreffende gebruiker maar goed. Nu heb ik een Mac OS x install dvd of usb stick nodig, want de eigenaar heeft die niet meer ( recovery werkt ook niet, HDD is dood ). De ham vraag is hoe maak ik nu een install dvd of stick vanaf een windows pc, want ik heb geen mac. de .iso even downloaden is geen probleem, maar de dvd of stick booten is wel een probleem. Iemand de oplossing, want ik ben niet handig met mac.

3551 2 Rapporteer

macwouter
door macwouter - Oct 29, 2013 om 12:24
825 Antwoorden / 9 Vragen

Toch maar even iemand opzoeken met een Appeltje en lees dan dit.

macwouter
door macwouter - Oct 30, 2013 om 20:47
825 Antwoorden / 9 Vragen

Jammer dat er toch weer mensen zijn op dit forum die als ze een vraag stellen daarna met de noorderzon vertrekken. Als je niet geïnteresseerd bent in het meedenken van leden op dit forum blijft u dan weg.