Hv
door Hvdv Feb 11, 2023 om 21:27
Computers & telefonie

Mail samsung

Ik gebruik een Samsung A7 van 2018 en de mail van Samsung werkt helemaal perfect maar sinds gisteren kan ik geen mails meer versturen.
Mijn provider is Ziggo-vodafone en de mail eindigd op @live.nl
Maar op mijn laptop werkt alles wel goed.
Wie kan mij helpen dat ik weer mails op mijn telefoon kan versturen.
BVD hvdv

3291 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Thecla58
door Thecla58 - Feb 11, 2023 om 21:32
870 Antwoorden / 3 Vragen
3

Even je instellingen van je imap nakijken. Hoe je dat doet staat op ziggo.nl.

tenormin
door tenormin - Feb 11, 2023 om 23:13
16859 Antwoorden / 108 Vragen
0

Edit*

chris74
door chris74 - Feb 12, 2023 om 08:38
564 Antwoorden / 44 Vragen
1

@live.nl is van Microsoft ziggo-vodafone instellingen zijn hier niet van toepassing. 2 opties om uit te proberen. Account verwijderen in de samsung mail app en opnieuw instellen of de mail app van samsung helemaal verwijderen en erop nieuw opzetten en je account er weer inzetten.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Feb 12, 2023 om 15:48
2119 Antwoorden / Vragen

Lijkt mij de correcte benadering waarbij dan aangetekend dat als TS dit de vorige keer niet zelf heeft gedaan, wat ik eigenlijk verwacht, het logisch is dit weer door iemand anders te laten doen. Omgekeerd als je er toch iemand bijhaalt kan die het probleem waarschijnlijk ook wel rechtstreeks oplossen. De mail app van Samsung is overigens op een Samsung niet te verwijderen maar data wissen is dan net zo goed.

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 12, 2023 om 08:41
7225 Antwoorden / 3 Vragen
11

Het kan zijn dat de app bijgewerkt moet worden.
Ga naar de app via de store en klik daarop, er zou dan "werk bij" moeten komen.

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 12, 2023 om 10:27
16887 Antwoorden / 202 Vragen
11

Ook mijn advies, bijwerken en toch ook nagaan of de e-mail box van deze aplicatie niet vol is. Kent u deze: https://www.samsung.com/nl/support/ of nog beter deze: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/wat-is-de-samsung-community-en-hoe-werkt-het/ waar u uw vraag ook kunt stellen.

jeuneke
door jeuneke - Feb 13, 2023 om 12:28
65 Antwoorden / 34 Vragen
1

Ik heb onlangs hetzelfde probleem gehad. Ik heb mijn toestel helemaal uitgezet en opnieuw opgestart. En alles werkt weer!

gerardk
door gerardk Feb 13, 2023 om 13:02
175 Antwoorden / 8 Vragen

Het is altijd verstandig om een mobile telefoon eens in de maand of zo geheel uit te zetten dan worden buffers en zo gereset waardoor alles weer veel soepeler verloopt. Denk er aan dat je bij het opstarten de pincode nodig hebt!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer