appeltje0
door appeltje0 Apr 21, 2012 om 11:17
Computers & telefonie

Muziek overzetten van You tupe naar CD

Hallo Experts,kan er iemand mij vertellen hoe ik Muziek van You Tupe over kan zetten op een cd voor in de auto?
Heb div. mappen met leuke muziek aangemaakt maar nu over zetten op cd hoe moet ik dat doen ? Wie kan mij a.u.b. verder helpen.Graag indien mogelijk een Nederlands talig programma ,als dit nodig mocht zijn. Alvast bedankt voor de moeite, Appeltje

1244 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Apr 21, 2012 om 11:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De eerste vraag is dan of je auto CD-speler alleen normale, echte CD's (audio CD's dus) kan afspelen of ook cd's met daarop MP3 bestanden.

appeltje0
door appeltje0 - Apr 21, 2012 om 11:29
26 Antwoorden / 9 Vragen

Zozo, da's een snelle reaktie , natuurlijk harstikke fijn hoor , ja kan mp3 ook afspelen

diumenge
door diumenge - Apr 21, 2012 om 11:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Alvast een voorzetje, er vanuit gaande dat je een audio CD moet maken: Audio-cd maken met Media Player 12

appeltje0
door appeltje0 - Apr 22, 2012 om 09:20
26 Antwoorden / 9 Vragen

Hallo Diumenge, op de eerste plaats hartelijk dank voor je hulp en reaktie, ik ga er mee aan de slag ,zodra het gelukt is hoor je van mij, groetjes van af deze zijde

diumenge
door diumenge - Apr 22, 2012 om 09:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oké, had bij m'n 2e reactie jouw reactie nog niet gezien.

Je hebt de muziek dus als .mp3 in een map staan en je cd speler kan een mp3-cd afspelen?

Dan kan je in principe met elk willekeurig brand programma een data-cd maken met mp3-bestanden. Die zou je CD speler zonder problemen moeten afspelen dan.

Op veel PC's staat NERO geïnstalleerd, als dat het geval is kan je die gebruiken. Maar je kan bijvoorbeeld ook CDBurnerXP gebruiken.

appeltje0
door appeltje0 - Apr 22, 2012 om 09:45
26 Antwoorden / 9 Vragen

Het werkt en gaat gelukkig goed , dank je wel voor de tip

diumenge
door diumenge - Apr 22, 2012 om 10:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ben blij dat het werkt en leuk dat je dat hier nog even laten weten. Succes ermee.