go
door gouden band Jun 19, 2011 om 18:52
Computers & telefonie

Naam videoclip

Ik weet niet of deze vraag hier kan maar ik waag het er op. Begin jaren negentig, ik weet niet precies welk jaar, kwam er op MTV steeds een videoclip van Fleetwood Mac. Het was een soort hippienummer. De zangeres had lang blond haar en op gegeven moment zweefde er een jongen met donker krulhaar haar en een donkere huid op een matje door de lucht. Hij droeg een soort kleurige kaftan. Ik heb een heel goede herinnering aan dat nummer en wil de video graag aanschaffen. Wie helpt?????

Vast Bedankt,

1026 10 Rapporteer

de motormuis
door de motormuis - Jun 19, 2011 om 19:36
598 Antwoorden / 13 Vragen

Misschien dat U hier iets aan heeft. Wie weet zit hij hierbij. Klik op de link.
[url=http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=videoclips+fleetwood+mac&btnG=Google+zoeken&oq=videoclips+fleetwood+mac&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=2137l16505l0l24l24l0l14l14l0l188l1202l4.6l10&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=666c38009326cbee&biw=1659&bih=856]Klik hier.

go
door gouden band - Jun 21, 2011 om 00:19
19 Antwoorden / 14 Vragen

Hoi Motormuis,

Ik heb het nummer dat ik bedoelde nog niet kunnen vinden, maar ik hoop dat dat nog gaat gebeuren. Jouw tip (met link) is in ieder geval geweldig. Hartelijk bedankt je bent een gigant. Als er iemand is die de naam van het nummer weet dan is het helemaal mooi.

Groetjes en een Dikkie Dikke Knuf van

Gouden Band

snah
door snah - Jun 21, 2011 om 11:13
654 Antwoorden / 61 Vragen

Kijk eens op de site yamelo en typ in het zoekveld Fleetwood Mac .

Hans

sonjaatje
door sonjaatje - Jun 21, 2011 om 11:18
1961 Antwoorden / 1 Vragen

In de jaren 90 hebben deze nummers in de top 40 gestaan. Mss staat ie ertussen?

Save me

Skies the limit

Love shines

de motormuis
door de motormuis - Jun 21, 2011 om 11:46
598 Antwoorden / 13 Vragen

Gouden Band

Hier nog een link . Hier ook weer veel nummers en clips ?? van Fleetwood Mac
te vinden.
Succes maar weer.

[url=http://www.youtube.com/watch?v=EuOtZ_0Lpxc]Klik hier.

de motormuis
door de motormuis - Jun 21, 2011 om 12:06
598 Antwoorden / 13 Vragen

Gouden Band

Hier nog een link naar Wikipedia over Fleetwood mac.
Heel veel info en nummers van hen te vinden.
Misschien heb je er iets aan om te nummer dat je zoekt te vinden.
Succes weer.

[url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Fleetwood_Mac]Klik hier.

go
door gouden band - Jun 25, 2011 om 00:36
19 Antwoorden / 14 Vragen

Hoi Allemaal,

De bewuste clip nog niet gevonden. Ik zoek door en hoop hem op een van de links toch nog te vinden. Anders neem ik wel contact op met een popzender. Ik zal hem vinden. Allemaal hartelijk dank voor de genomen moeite.
Dikkie Dikke Knuf,

Gouden Band

gijsvogel
door gijsvogel - Jun 25, 2011 om 02:57
230 Antwoorden / 0 Vragen
edrick3
door edrick3 - Jun 25, 2011 om 13:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gijsvogel,

Goed gevonden!!
Heb ook alles afgezocht, maar was deze nog niet tegengekomen.

Titel was trouwens ook al door sonjaatje aangegeven, maar de clip blijkbaar over het hoofd gezien.

Zal gouden band blij mee zijn.

Met vr.gr.

go
door gouden band - Jun 27, 2011 om 15:15
19 Antwoorden / 14 Vragen

Hoi Gijsvogel,

You made my day. Love shines is geweldig. Ik ben er zooooo blij mee. Dank je wel.

Ik zag inderdaad dat Sonjaatje de titel ook al had genoemd, maar zij had er verschillende opgeschreven en die namen waren geen link en ik was niet zo pienter geweest om die titels een voor een in voeren in de zoekkijst. Ook Sonjaatje dus hartelijk badankt.

Ik ben zo blij met deze vraag en beantwoordsite en ik ben ook zo blij met jullie.
Dankewel!!!!!!!

Driedubbele Dikkie Dikke Knuf en denk eraan " Love shines "

Gouden Band