menno0
door menno0 May 20, 2015 om 14:56
Computers & telefonie

Navigatie Medion E4445

Oude Medion navigatie geeft aan dat nieuwe landkaart nodig is.
Is er een download/update/betaling? Ik kan het niet vinden.

584 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 20, 2015 om 15:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo menno0,

Al eens hier gekeken?

Suc6

reflecs
door reflecs - May 20, 2015 om 15:32
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Dat kan via de GoPal Assistant Shop.
Zie hier: Klik http://www.medion-assistant-shop.com/nl/.
Als u dit onderdeel niet heeft kunt het daar ook downloaden.

Op deze pagina is ook een handleiding kopen en installeren van een kaart te vinden in het Engels of Duits: http://www.medion-assistant-shop.com/nl/support/

menno0
door menno0 - May 20, 2015 om 21:49
236 Antwoorden / 42 Vragen

Dank, helaas het leverde niets op. Er komen in beeld uitgaven die met 3 en 6 beginnen. Ik belde en stond 10 minuten in de wacht tegen het enorm dure minutentarief. Ik heb een mail kunnen sturen en zag dat hier eerder in 2008 soortgelijke vraag langs kwam. Het wordt een nieuwe kopen. Jammer het is een fijn ding. Krijg ik bericht van Medion dan meld ik het antwoord.