appeltje0
door appeltje0 Jun 4, 2007 om 15:29
Computers & telefonie

Nero en Limewire instaleren geeft problemen

Wie weet raad

Wij hebben 2 accounts op de computer met ieder een password.Hoe komt het dat bij de een wel Nero en lime wire werkt en bij de ander niet. ?

Weet iemand ook raad om op je mobieltje  muziek te zetten het betreft een Samsung

307 4 Rapporteer

be
door beejeee - Jun 4, 2007 om 15:57
2 Antwoorden / 3 Vragen

is misschien de ene account ingesteld op beperkte rechten en de andere niet ?!?

appeltje0
door appeltje0 - Jun 4, 2007 om 16:04
26 Antwoorden / 9 Vragen

Hallo, hoe en waar kun je dat controleren

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 4, 2007 om 18:22
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Vraag 2: zie uw gebruiksaanwijzing.

Vraag 1: u heeft kennelijk alleen met het ene paswoord toegang tot genoemde programma's. Probleem kan zijn dat de rechten beperkt zijn tot 1 gebruiker van nero en limewire. dan kan de tweede gebruiker er geen gebruik van maken tenzij u de programma'sd algemeen toegankelijk maakt (als hoofdbeheerder). Zie de XP handleiding

appeltje0
door appeltje0 - Jun 4, 2007 om 18:33
26 Antwoorden / 9 Vragen

Dank je wel voor de uitleg,zal kijken of ik iets kan vinden ,of misschien ook op de andereaccount instaleren zou dat een optie zijn?