jh
door jhkremer Jan 25, 2006 om 13:49
Computers & telefonie

Norton

hallo

wie o wie kan mij helpen  ik heb vorig jaar norton internetbeveiliging op mijn computer gezet maar ik ben al een paar maanden bezig om hem te verwijderen  ik heb zelfs alles er af gegooid maar ik kan niet van norton afkomen

749 3 Rapporteer

bitbyter
door bitbyter - Jan 25, 2006 om 14:10
114 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Norton is "a pain in the ass" om te verwijderen. De navolgende link geeft extra informatie om Norton compleet te verwijderen.

Uninstall Norton Antivirus

Succes

M.vr.gr. Bitbyter

ikbenik
door ikbenik - Jan 30, 2006 om 01:54
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Op de site van symantec kun je een programma downloaden waarmee je alle installaties van hun kunt verwijderen.

bo
door boma53 - Mar 5, 2006 om 00:05
1 Antwoorden / 0 Vragen

 Mijn oplossing is deze :
 Eerst via het configuratiescherm van Windows je Norton verwijderen.
 Daarna de live update van Norton verwijderen .
Dan ga je naar Start, uitvoeren, en type regedit.
Ga naar de optie zoeken en type Norton in.
Verwijder alles wat  Norton is.
Sluit alles af , start de PC opnieuw.
Download nu het program Ccleaner .  Het program haalt nu
bijna alle overige norton bestanden eruit.
Dit moet lukken ,