loes63
door loes63 Jun 27, 2005 om 15:07
Computers & telefonie

Nummers op simkaart??

Ik las hier zojuist over het opslaan van je nummers op de simkaart van je telefoon.
Hoe doe je dat? Voor zover ik weet staat alles in je telefoon. Als ik nl mijn simkaart in een ander toestel zet zie ik alleen de nummers die in dat toestel zijn opgeslagen en niet de nummers die op mijn kaart staan. Een vriend had zijn telefoon (Nokia 6100) kapot laten vallen en ontdekte toen ook dat de nummers in het toestel stonden en niet op de kaart.. Alles weg.

Mijn vraag is dus hoe je die nummers op je simkaart opslaat. Sinds ik weet dat de nummers niet op de kaart staan hou ik er maar weer een telefoonboekje extra bij. Ik heb een Nokia 6100.

1040 4 Rapporteer

sunset_1
door sunset_1 - Jun 27, 2005 om 15:15
265 Antwoorden / 22 Vragen

Is nie moielijk, is gemakkelijk ;)

Kies de optie namen (rechts onder je scherm). Kies kopieren, en dan van Telefoon naar Simkaart. Wanneer je kiest voor originelen behouden dan heb je alle nummers 2 keer in je toestel staan, anders kun je ze verwijderen. Let wel op: je kunt op je simkaartn iet meer dan 1 nummer per naam opslaan. Als je dit in je telefoon wel hebt dan moet je wat creatiever zijn.

Btw: had je ook terug kunnen vinden in je gebruiksaanwijzing ;)

loes63
door loes63 - Jun 27, 2005 om 15:18
14 Antwoorden / 4 Vragen

Hoi Sunset,

Dank voor je reactie.. ik heb het gevonden.
In de gebruiksaanwijzing kwam ik er echt niet uit. Ik vond wel een kopje Eigen nummers maar kon daarvandaan alleen kijken naar die nummers (die er dus (nog) niet in staan).

de
door denniz25 - Jun 27, 2005 om 15:23
1 Antwoorden / 0 Vragen

in een gsm kann je kiezen of dat hij de nummers van sim kaart afhaalt of uit zijn eigen geheugen, bij veel telefoons staat hij standaard op geheugen, je kan bij de nokia 6100 als je "contacten" kiest in het volgende menu kiezen voor instellingen, dat zijn de installingen voor je contacten van je gsm. hierin kan je  je actieve geheugen kiezen verder zit er boven de instellingen nog een optie kopieeren hier kan je de contacten kopieeren, maare het beste is je nummers te synchroniseren met een pc.

met vriendelijke groet

loes63
door loes63 - Jun 27, 2005 om 15:54
14 Antwoorden / 4 Vragen

Ook bedankt voor je reactie, denniz25.