dh
door dhoogenraad Feb 5, 2010 om 15:45
Computers & telefonie

Office 2010 beta

Office 2010 beta is tot oktober 2010 gratis te downloaden in het Engels. Is er ook een Nederlandse versie van dit programma?

1001 13 Rapporteer

re
door reinier20_1 - Feb 5, 2010 om 15:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

helaas bestaat er geen nederlandse Beta versie
het jammer maar de engelse versie is net zo als de nederlandse maar de naardelen zijn wel dat hij geen nederlands woordenboek heeft.

gsm
door gsm - Feb 5, 2010 om 16:10
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Een Engelse versie is al bijna een Nederlandse versie tegenwoordig, gezien het vele Engels in het Nederlands taalgebruik. Maar het is voor Microsoft natuurlijk ondoenlijk om een Beta (= test) versie uit te brengen en die ook nog eens te vertalen in een heleboel verschillende talen. Voor één taal is het al een enorme klus.

Begin liever niet aan de Beta van Office 2010, tenzij je een professional bent en het pakket zo vroeg mogelijk wilt testen.

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Feb 5, 2010 om 16:13
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Kent u ook Openoffice???

dh
door dhoogenraad - Feb 5, 2010 om 16:21
15 Antwoorden / 17 Vragen

Bedankt voor uw reactie.
Openoffice ken ik, maar heeft volgens mij geen mailprogramma. Of is dat niet zo.
groet,
Dick Hoogenraad

=deinert schreef op vrijdag 5 feb 2010, 16:13: Kent u ook Openoffice???

dh
door dhoogenraad - Feb 5, 2010 om 16:22
15 Antwoorden / 17 Vragen

Dank voor uw reactie.
mvg Dick Hoogenraad

=reinier20 schreef op vrijdag 5 feb 2010, 15:53: helaas bestaat er geen nederlandse Beta versie
het jammer maar de engelse versie is net zo als de nederlandse maar de naardelen zijn wel dat hij geen nederlands woordenboek heeft.

dh
door dhoogenraad - Feb 5, 2010 om 16:24
15 Antwoorden / 17 Vragen

Dank voor uw reactie.
Ik denk dat ik als amateur maar even dit programma niet ga gebruiken.
mvg Dick Hoogenraad

=gsm schreef op vrijdag 5 feb 2010, 16:10: Een Engelse versie is al bijna een Nederlandse versie tegenwoordig, gezien het vele Engels in het Nederlands taalgebruik. Maar het is voor Microsoft natuurlijk ondoenlijk om een Beta (= test) versie uit te brengen en die ook nog eens te vertalen in een heleboel verschillende talen. Voor één taal is het al een enorme klus.

Begin liever niet aan de Beta van Office 2010, tenzij je een professional bent en het pakket zo vroeg mogelijk wilt testen.

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Feb 5, 2010 om 16:28
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Zover ik weet heeft Openoffice inderdaad geen mailprogramma. Maar u heeft toch al Outlook express (ik ga er even van uit dat u Windows gebruikt)???

Verder wil ik u sowieso adviseren om geen mailprogramma te gebruiken, maar online mail. Dan bent u niet uw berichten kwijt na een crash op uw PC... Bovendien is de uitwisselbarheid tussen verschillende computers veel hoger bij online-mail zoals Gmail, Yahoo of het verschrikkelijke Microsoft Hotmail.

freya
door freya - Feb 5, 2010 om 16:49
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo dhoogenraad,

'Beta' programma's zijn alleen bedoeld voor fanatieke gebruikers die graag het nieuwste willen en niet opzien tegen een 'bug' hier of daar. 'Gewone' gebruikers kunnen die betaversies beter links laten liggen en wachten tot de officiële versie uitkomt..

m.vr.gr. Freya

kazan
door kazan - Feb 5, 2010 om 16:58
38 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=freya schreef op vrijdag 5 feb 2010, 16:49]Hallo dhoogenraad,

'Beta' programma's zijn alleen bedoeld voor fanatieke gebruikers die graag het nieuwste willen en niet opzien tegen een 'bug' hier of daar. 'Gewone' gebruikers kunnen die betaversies beter links laten liggen en wachten tot de officiële versie uitkomt..

m.vr.gr. Freya

Ik gebruik nog steeds 2003 werkt uitstekend dus waarom veranderen met alle bugs van dien.

Kazan

freya
door freya - Feb 5, 2010 om 17:28
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=kazan schreef op vrijdag 5 feb 2010, 16:58][quote=freya schreef op vrijdag 5 feb 2010, 16:49]Hallo dhoogenraad,

'Beta' programma's zijn alleen bedoeld voor fanatieke gebruikers die graag het nieuwste willen en niet opzien tegen een 'bug' hier of daar. 'Gewone' gebruikers kunnen die betaversies beter links laten liggen en wachten tot de officiële versie uitkomt..

m.vr.gr. Freya

Ik gebruik nog steeds 2003 werkt uitstekend dus waarom veranderen met alle bugs van dien.

Kazan
Ik gebruik zelf ook nog gewoon versie 2003 hoor en dat werkt ook prima. Maar ja, mensen zijn soms nieuwsgierig en willen dan graag het nieuwste uitproberen. Je moet je dan wel realiseren dat er hoogstwaarschijnlijk nog 'bugs' in zullen zitten. Het is dan ook niet voor niets nog een 'beta'.

Freya

he
door henk1951 - Feb 5, 2010 om 19:25
256 Antwoorden / 0 Vragen

Office 2010 beta is tot oktober 2010 gratis te downloaden in het Engels

Je kan hem nu downloaden en je kunt hem gebruiken tot 1 oktober 2010.Het is niet zo dat je hem kan blijven bebruiken

The beta version of Office 2010 will expire in October 2010. Users can choose to download the trial or buy the full version of Office 2010 at that time. >Top

gr Henk

gsm
door gsm - Feb 6, 2010 om 11:01
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=dhoogenraad schreef op vrijdag 5 feb 2010, 16:21]Bedankt voor uw reactie.
Openoffice ken ik, maar heeft volgens mij geen mailprogramma. Of is dat niet zo.
groet,
Dick Hoogenraad

[quote=deinert schreef op vrijdag 5 feb 2010, 16:13]Kent u ook Openoffice???
Behalve OpenOffice.org is er ook nog een gratis IBM Lotus Symphony, dat er erg mooi uit ziet. Naast OpenOffice, of IBM Lotus Symphony, kun je heel goed het gratis en uitstekende Thunderbird programma als e-mailprogramma gebruiken. Thunderbird komt al aardig in de buurt van Outlook, voor wat betreft de mogelijkheden. Het kan gemakkelijk worden uitgerust worden met nuttige add-ons, zoals woordenboeken en de Lightning agenda. Thunderbird is standaard voorzien van allerlei beveiligingen, zoals ook een SPAM-filter.

gsm
door gsm - Feb 12, 2010 om 16:43
5940 Antwoorden / 47 Vragen

OpenOffice.org 3.2 is uit in het Nederlands. Versie 3.2 is weer een stuk sneller en heeft ook een aantal verbeteringen t.o.v. 3.1