vr
door vroema Mar 1, 2004 om 17:14
Computers & telefonie

Omzetten debitel abonnement

Debitel maakt dan wel reklame dat je, als je niet tevreden bent, simpel kan overstappen naar een ander abonnement binnen Debitel!
Echter, men vergeet te vermelden dat je hiervoor wel bijna €40 moet neer tellen.Ik heb eeb Debitel abonnement met als provider Vodafone, maar vaak geen bereik, ondanks dat dit me bij aanschaf wel was toegezegd. Overstappen kan...kosten 39,00.
Zijn er meer bellers met dit manco???

522 4 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:55
504 Antwoorden / 8 Vragen

Ik weet niet naar welk abonnement u bent overgestapt, maar dit staat op de site: De abonnementen zijn ingedeeld in drie tredes: high, medium en low. Indien u wilt wisselen naar een hoger abonnement, dan betaalt u hiervoor niets extra’s. Wilt u wisselen naar een lager abonnement, dan kost dat u € 25.- per trede. De lopende actiekortingen komen te vervallen. De kosten zullen bij uw volgende factuur automatisch worden geïncasseerd.
En met die zogenaamde trede heeft u waarschijnlijk te maken. Duidelijk staat het er niet, want je moet echt spitten, maar het staat er wel.

vr
door vroema - Apr 16, 2004 om 12:55
4 Antwoorden / 7 Vragen

Nou mij werd door zowel Debitel als mijn dealer medegedeeld dat dit allemaal niks uitmaakt. Kortweg: betalen of met de slechte Vodafone verbinding blijven zitten.N.B. na mijn klacht over de slechte bereikbaarheid kreeg ik te horen dat het bereik in mijn woonplaats in orde was!!! Dat klopt maar je koopt toch geen mobioel om slechts in de eigen woonplaats te kunnen bellen???

sunset_1
door sunset_1 - May 3, 2004 om 20:48
265 Antwoorden / 22 Vragen

ieder debitel verkooppunt kan je een overzicht geven van deze kosten. Lang leve de algemene voorwaardne!

an
door anja1 - Sep 27, 2004 om 09:36
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb hetzelfde euvel gehad, of ik had geen bereik, of ik belde op een Duits! netwerk. Na een heleboel toestanden bleek dat de mast van Vodafone bij mij in de buurt was verwijderd. Uiteindelijk na 6 maanden, ben ik toen kostenloos kunnen overstappen. Maar de domper kwam twee maanden later. Ik kreeg een factuur voor mijn drie aansluitingen van €800. Dit zou ik verbeld hebben. Uiteindelijk ben ik zelfs bij een advocaat geweest, maar ik moest de kosten betalen omdat ik als klant moest bewijzen dat ik niet zoveel gebeld had.