xa
door xalio Mar 18, 2014 om 15:36
Computers & telefonie

Ongewild 3 abonementen

mijn zoon is ongewild slachtoffer van misbruik van zijn goede wil liefde wat bleek leugen vriendin wou graag een andere telf die van haar was slecht of dat kon op zijn naam zou binnen een dag op haar naam gezet worden en er kwam er een voor haar zus en moeder bij ze zou 22 worden dus hij was verliefd doe je domme dingen maar met gevolgen ze zou door een ongeval overleden zijn maar helaas het bericht heeft hij nooit ontvangen ook bezit hij geen contrakten die zijn daar enige wat hij heeft zijn de uitdraai van zijn giro die leeg gehaald waren ook aangifte kan niet hij heeft niets geen adres geen achternaam wel 3 telefoons op zijn naam wel alle drie sim kaarten geblokkeerd maar hangt er 2 jaar voor er is niemand te bereiken wat kan ik hier aan doen

907 15 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 18, 2014 om 15:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien kunt u uw verhaal nog een neerzetten met hoofdletters, punten en komma's.

Dan is uw verhaal misschien te volgen.

aurora1
door aurora1 - Mar 18, 2014 om 15:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Inderdaad moeilijk leesbaar zo, hoofdletters, punten en komma's plaatsen lijkt me niet zo moeilijk. Hoe oud is zoon, en hoezo "ongewild"? Hij heeft toch willens en wetens die abonnementen afgesloten, is toch niet bedreigd geweest of zo?
Lees eens klik hier voor adressen van het Juridisch Loket. Mogelijk kunnen ze hem daar adviseren.

eclipse
door eclipse - Mar 18, 2014 om 15:56
1561 Antwoorden / 370 Vragen

weer zo `n mafferd, die verliefd is en maar 3 abbo `s afsluit ?? aan een dode vrindin?? yep dat is dan gewoon 2 jaar schuiven. voor de rest snap ik het niet, is er geen website voor mensen van chinese afkomst , die helpen met problemen ? contracten moet deze verliefde dommerik toch hebben ?? maar maakt niet uit gewoon 2 jaar lang betalen,

tenormin
door tenormin - Mar 18, 2014 om 16:23
16842 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=xalio schreef op dinsdag 18 mrt 2014, 15:36]Mijn zoon is ongewild slachtoffer van misbruik van zijn goede wil. Liefde, wat bleek leugen te zijn. Zijn vriendin wou graag een andere telefoon want die haar was slecht. Zij vroeg of dat kon op zijn naam. En dat zou dan binnen een dag op haar naam gezet worden. En er kwam nog een telefoon bij; voor haar zus en moeder! Ze zou 22 worden; hij was verliefd en dan doe je domme dingen, maar met gevolgen! Nu zou ze door een ongeval overleden zijn, maar helaas, het bericht heeft hij nooit ontvangen. Ook bezit hij geen contracten. Het enige wat hij heeft zijn de uitdraaien van zijn giro die leeg gehaald waren. Ook aangifte kan niet hij; heeft niets geen adres geen achternaam maar wel 3 telefoons op zijn naam en ook alle drie sim kaarten geblokkeerd. Maar hij zit er 2 jaar aan vast en er is niemand te bereiken. Wat kan ik hier aan doen

Even op mijn manier ietwat leesbaar gemaakt, hoewel ik er nog geen r**t van begrijp.

zoekster
door zoekster - Mar 18, 2014 om 16:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Tot over zijn oren verliefd, drie abo's afsluiten, maar geen adres van zijn geliefde?

Volgens mij houdt uw zoon u voor de gek. Die telefoons zijn natuurlijk allang verpatst en nu hoopt hij dat u hem uit de brand helpt.

aurora1
door aurora1 - Mar 18, 2014 om 16:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zo had ik het nog niet bekeken....

worst
door worst - Mar 18, 2014 om 16:39
109 Antwoorden / 0 Vragen

Die vriendin was zeker een internet liefde.

Enige wat hij kan doen is hopen op begrip bij de aanbieder.

tenormin
door tenormin - Mar 18, 2014 om 17:01
16842 Antwoorden / 108 Vragen

@zoekster, zo zie je maar hoe men moet denken. Jij hebt alles wel snel door, zeg. Een geliefde zonder een adres: ja, inderdaad, moeder trapt er in: goed dat jij zijn moeder niet bent. ;-)

tijger1
door tijger1 - Mar 18, 2014 om 17:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet alleen geen adres, maar zelfs geen achternaam.

zwemmer
door zwemmer - Mar 18, 2014 om 17:32
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Slim gezien van zoekster.

me
door mein33 - Mar 18, 2014 om 17:38
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ben bang dat uw zoon niet de gehele waarheid rond de afgesloten abonnementen spreekt.
Mogelijk is hij door zgn. "verkeerde vrienden" onder druk gezet om voor hen dergelijke telefoonabonnementen af te sluiten. Dat levert betrokkenen mooie, dure en makkelijk te verkopen telefoontoestellen op die zonder het bijgaande abonnement worden verkocht. Het abonnement gebruiken ze zelf totdat het niet meer interessant is en vervolgens zoeken ze een volgend slachtoffer.
Uit uw topic begrijp ik dat uw zoon volwassen is en voor zijn eigen handelen verantwoordelijk is.
U zou uw zoon eens goed onder druk moeten zetten om de waarheid te vertellen.
Mocht het zo zijn als door mij omschreven dan adviseer ik hem om contact op te nemen met de politie en de provider(s).

mahadma
door mahadma - Mar 18, 2014 om 18:29
11559 Antwoorden / 51 Vragen

Bestaan er nog bewakingsbeelden van de winkel(s) waar ze geregeld zijn?

pi
door pieterwolters - Mar 18, 2014 om 20:26
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn de toetsenborden van PC's tegenwoordig zo slecht? Alweer iemand bij wie de shift, punt en komma toets niet werkt.

sw
door swat1500 - Mar 18, 2014 om 23:40
3792 Antwoorden / 0 Vragen

Ik deel de mening van mein33. Ik ben bang dat zoonlief nu probeert moeders te tillen. Waarmee ik zeker niet wil uitsluiten dat zoonlief zo dom is geweest om 3 abonnementen af te sluiten. Abonnementen waar hij, mits niet minderjarig of handelingsonbekwaam, aan vast zit.
Als het al gegaan is zoals hij doet voorkomen is dit zeker geen politie zaak. Beelden mogen maar 6 maanden bewaard worden. Het strafrecht biedt geen bescherming voor naïevelingen.

tojoboy
door tojoboy - Mar 21, 2014 om 13:36
12 Antwoorden / 0 Vragen

xalio, jij hoort duidelijk in een rubriek thuis.andere