ja
door janine14 Feb 5, 2017 om 18:04
Computers & telefonie

Onze Wordpress website als verdacht aangemerkt

Onze door derden laten maken WWordpress website geeft via verschillende antivirusprogramma's aan dat het een verdachte website zou zijn.  Webroot: reputatie: verdacht. Als u deze website bezoekt dan is er grotere kans dan gemiddeld dat u wordt blootgesteld aan schadelijke links of payloads. Weet iemand hoe je dit kunt oplossen? Janine

1914 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 5, 2017 om 18:52
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Is dit voor eigen gebruik of zakelijk. Zie veel WWordpress sites, geen idee waar u de site dus voor gebruikt. Ik bedoel dus niet waarom maar waarover gaat de website.

diumenge
door diumenge - Feb 5, 2017 om 19:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Mogelijk iets mis met een certificaat? Informeer bij de makers van de website. Zonder verdere informatie is het maar gissen wat er aan de hand kan zijn.

ul
door ulmedok - Feb 5, 2017 om 19:37
1 Antwoorden / Vragen

Verschillende browsers geven een dergelijke melding als de website geen SSL certificaat heeft. Het SSL certificaat zorgt ervoor dat het internetverkeer van en naar je website wordt versleuteld en er geen gegevens tijdens de verbinding kunnen worden afgetapt door kwaadwillenden. Bij een SSL beveiligde website wordt "http"  vervangen door "https" en is daarmee herkenbaar als website met veilige verbinding. Bij verschillende browsers is dan ook een hangslotje te zien.
Niet alle webhosting bedrijven zorgen zelf voor dit certificaat. Bij het webhosting bedrijf Vevida kun je bij voorbeeld een Wordpress website krijgen voor € 4 / maand. Deze is dan zonder certificaat. Voor € 8 / maand heb je wel dit certificaat erbij.

ja
door janine14 - Feb 5, 2017 om 19:58
12 Antwoorden / 10 Vragen

Bedankt voor uw reacties. Tandartspraktijk. Ik heb bij collega gekeken waarbij de melding niet kwam en ook geen https site heeft. Ook heeft de maker van de website geinformeerd bij wordpress en die konden niets bijzonders ontdekken. Janine

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 5, 2017 om 20:07
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Niet onbeleefd bedoeld maar uw vraag hoort hier niet thuis. Dit forum is voor consumentenzaken u bent onderneemster.

kv
door kvjapio - Feb 5, 2017 om 20:35
281 Antwoorden / Vragen

Ik zou contact opnemen met uw provider. Die filtert of een website als onbetrouwbaar wordt gezien. Verder kan het zijn dat spammers de website proberen te beïnvloeden. Dat heb ik twee weken geleden nog met mijn bank gehad. Hin e-mailadressen waren onbereikbaar en aangemerkt als onbetrouwbaar vanwege teveel spammails.

Cookies
door Cookies - Feb 5, 2017 om 20:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Stel deze vraag op www.higherlevel.nl. Kassa is voor consumenten kwesties. Het is trouwens aan de website bouwer om dit probleem op te lossen.

marita5
door marita5 - Feb 5, 2017 om 20:39
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Janine14 ,

U kunt uw vraag stellen op het ondernemersforum , klik op de rode regel .

https://www.higherlevel.nl/

tenormin
door tenormin Feb 5, 2017 om 20:46
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Dus toch zakelijk, wat ik al dacht. Maar omdat ik nog te weinig gegevens had vroeg ik maar even door. Nou ja, er is getrokken en geboord. ;-)

marita5
door marita5 Feb 5, 2017 om 20:47
11545 Antwoorden / 15 Vragen

En u had gelijk +10 , misschien ook door de website geboord , daarom verdacht ;-))

Redacteur
door Redacteur - Feb 6, 2017 om 09:25
1063 Antwoorden / 62 Vragen

We sluiten dit topic. Vraag & Beantwoord is bedoeld voor consumentenproblemen -en vragen.

Ondernemers kunnen een vraag plaatsen op https://www.higherlevel.nl/

De redactie