valerius-2
door valerius-2 Jul 29, 2013 om 16:26
Computers & telefonie

Openen an de NOS.nl

Sinds ik mijn computer opnieuw heb geinstalleerd krijg ik de sitevan nos.nl niet tezien dan aleen een foutmelsing site niet te openen.
Wie heeft hier een oplossing voor?

1206 16 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jul 29, 2013 om 18:59
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=kaasbroodje schreef op maandag 29 jul 2013, 16:41]Installeer alle laatste updates en werk uw browser bij, of download de nieuwste versie. of installeer flash player en java, kan het ook zijn.

Alles algedaan vanaf dat ik weer mee ging werken. Het is de enige site die die dit heeft, en ik ben al tig keren naar ander site's geweest en geen hinder hier van.ondevonden.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 29, 2013 om 19:00
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=haarp schreef op maandag 29 jul 2013, 16:51][quote=valerius-2 schreef op maandag 29 jul 2013, 16:26]Sinds ik mijn computer opnieuw heb geinstalleerd krijg ik de sitevan nos.nl niet tezien dan aleen een foutmelsing site niet te openen.
Wie heeft hier een oplossing voor?

Je kunt ook via geavanceerde opties van internetopties je browser resetten.

Alles al op standaard gezet.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 29, 2013 om 19:01
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=worst schreef op maandag 29 jul 2013, 17:17]Type jij het adres wel goed?

Ik kom er via diverse ingangen onderandere startsit en google.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 29, 2013 om 19:03
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op maandag 29 jul 2013, 17:25]Maak eens 'n screenshot van de melding, of type hem letterlijk over.

Overigens mis je er weinig aan, aangezien je daar toch niet terecht kunt voor onafhankelijk nieuws..
Voor u misschien niet maar voor teletekst te ontvangen is het makelijk als men die dus standbij heeft staan. B.v. voetbal uitslagen verloop.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 29, 2013 om 19:05
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 29 jul 2013, 18:08]Hallo valerius-2,

Geldt dit alleen voor de nos-site? (die hier overigens normaal opent).
Besturingssysteem?
Welke browser gebruik je?
IE?
Resetten IE:
Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer en Windows Verkenner.
Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.
Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen. Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook de browsegeschiedenis, zoekmachines, accelerators, startpagina's, Traceerbeveiliging en ActiveX-filtergegevens wilt verwijderen.
Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
Sluit Internet Explorer.
De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.
(Bron: MS)

Suc6

Geldt dus alleen maar voor nos.nl.
Alles in explorer op standaard gezet.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 29, 2013 om 19:25
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op maandag 29 jul 2013, 17:25]Maak eens 'n screenshot van de melding, of type hem letterlijk over.

Overigens mis je er weinig aan, aangezien je daar toch niet terecht kunt voor onafhankelijk nieuws..

De melding is:
Dewebsite HTTP:// kan niet worden geopend.
De bewerking is afgebroken.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 29, 2013 om 22:30
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=sjoppie schreef op maandag 29 jul 2013, 20:08]Hallo Valerius-2

kunt u de site hiervandaan wel openen?
Zoja dan toevoegen.
Vr. gr. sjoppie.

Ja 5 sec en dan weer de melding. Ik heb nu ook de explorer op fabrieksinstelling neer gezet,
Maarbedankt allemaal voor de sugesties dan maar zonder nos.nl

kaasbroodje
door kaasbroodje - Sep 12, 2013 om 18:55
937 Antwoorden / 2 Vragen

Installeer alle laatste updates en werk uw browser bij, of download de nieuwste versie. of installeer flash player en java, kan het ook zijn.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 12, 2013 om 18:55
7203 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Valerius-2

kunt u de site hiervandaan wel openen?
Zoja dan toevoegen.
Vr. gr. sjoppie.

haarp
door haarp - Sep 19, 2013 om 16:19
514 Antwoorden / 62 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 29 jul 2013, 16:26]Sinds ik mijn computer opnieuw heb geinstalleerd krijg ik de sitevan nos.nl niet tezien dan aleen een foutmelsing site niet te openen.
Wie heeft hier een oplossing voor?

Je kunt ook via geavanceerde opties van internetopties je browser resetten.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Sep 19, 2013 om 16:20
937 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 29 jul 2013, 19:25][quote=lekkerisdat schreef op maandag 29 jul 2013, 17:25]Maak eens 'n screenshot van de melding, of type hem letterlijk over.

Overigens mis je er weinig aan, aangezien je daar toch niet terecht kunt voor onafhankelijk nieuws..

De melding is:
Dewebsite HTTP:// kan niet worden geopend.
De bewerking is afgebroken.

een bekend probleem na een herinstallatie van windows met IE

Probeer toch nog even op udates te zoeken, of download IE 10 handmatig als u over W7 beschikt of IE 9 als u over Vista beschikt. Probeer voor de gein is FF of GC, die werken een stuk beter dan dat ongeluk IE

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 21, 2013 om 23:00
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Maak eens 'n screenshot van de melding, of type hem letterlijk over.

Overigens mis je er weinig aan, aangezien je daar toch niet terecht kunt voor onafhankelijk nieuws..

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 21, 2013 om 23:00
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 29 jul 2013, 22:30]Maar bedankt allemaal voor de suggesties dan maar zonder nos.nl
Helemaal niet nodig, mooi moment om IE links te laten liggen en voor FireFox te gaan..

aurora1
door aurora1 - Sep 21, 2013 om 23:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

....en die kun je naast IE gebruiken voor bijv. i.c. alleen de Nos.

edrick3
door edrick3 - Sep 23, 2013 om 21:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo valerius-2,

Geldt dit alleen voor de nos-site? (die hier overigens normaal opent).
Besturingssysteem?
Welke browser gebruik je?
IE?
Resetten IE:
Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer en Windows Verkenner.
Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.
Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen. Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook de browsegeschiedenis, zoekmachines, accelerators, startpagina's, Traceerbeveiliging en ActiveX-filtergegevens wilt verwijderen.
Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
Sluit Internet Explorer.
De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.
(Bron: MS)

Suc6

worst
door worst - Sep 25, 2013 om 14:49
109 Antwoorden / 0 Vragen

Type jij het adres wel goed?