ge
door geertje03 Oct 4, 2016 om 20:24
Computers & telefonie

OUDE ABONNEMENT VAN BEN

mijn zoon heeft een abonnement gehad van Ben   deze was al november vorige jaar afgesloten  nu beweert zijn ex vriendin dat mijn zoon met dit nummer in april dit jaar haar  lastig valt      zij is in hoge beroep gegaan omdat zij niet wilt dat mijn zoon zijn kind mag erkennen van de vorige rechtzaak   nu moet zij bewijzen dat dit echt van mijn zoon komt en mijn zoon moet bij BEN een oude mail opvragen dat de telefoon afgesloten was  de telefoniste kan alles wel aan mijn zoon uitleggen maar zij kan /mag geen oude mail op sturen waar in het staat  nu kunnen wij niet bij de rechters aan komen zo van als u dit nummer belt van ben dan leggen zij het aan u uit  is het nou zo moeilijk om gewoon de mail te sturen   gelukkig was Vodafoon er niet zo moeilijk over die hebben wij al binnen gekregen per mail wat kunnen wij nog meer doen  vg geertje

605 5 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Oct 4, 2016 om 20:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Schrijf het verhaal eerst eens begrijpelijk op. Hier is geen touw aan vast te knopen.

tijger1
door tijger1 - Oct 4, 2016 om 20:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als uw zoon voor de rechter gedaagd is, zal hij wel een advocaat hebben. Laat die het regelen.

En Ben zal toch wel aan uw zoon bevestigd hebben dat het abonnement beëindigd is?

Laat zijn bankafschriften zien, daar kunnen dan geen incasso's van Ben meer opstaan.

En wat heeft Vodafone er mee van doen? Heeft hij ook met een nummer van Vodafone haar lastig gevallen?

sy
door sylvia_71 - Oct 4, 2016 om 22:34
288 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry hoor, maar ik snap niets van je verhaal.

ha
door hamburger - Oct 4, 2016 om 23:09
84 Antwoorden / Vragen

Als je telefoonnummer niet meer door jou gebruikt wordt, wordt het na x tijd weer uitgegeven, aan een andere gebruiker.

ha
door halex - Oct 4, 2016 om 23:32
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Als ik goed lees: uw zoon heeft gedoe met zijn ex en haar kind, welk kind hij wilde erkennen omdat hij vindt dat hij de vader is. De rechter heeft hem gelijk gegeven en zijn ex gaat nu in hoger beroep. Zij wil die erkenning niet en probeert uw zoon zwart te maken door tegen de rechter te zeggen dat hij haar stalkt en lastig valt. Kortom, dat hij niet spoort.
Kan zijn ex aantonen dat zij telefonisch gestalkt wordt via het BEN-nummer van uw zoon? Als zij dat aan kan tonen, dan heeft uw zoon een uitdaging. Hij kan in ieder geval aantonen dat hij na november niet meer betaald heeft door inzage te geven in zijn bankrekeninggegevens. Hij heeft ook een contract waar de looptijd in staat. En hij heeft vast sinds november een nieuw abonnement (bij Vodafone??). Bij elkaar opgeteld redelijk wat om de bewering van zijn ex in twijfel te trekken. Overigens hoop ik wel dat hij niet zijn oude nummer behouden heeft bij het nieuwe contract. Als hij namelijk nog wel dan nummer heeft, dan wordt het een stuk lastiger.