chris74
door chris74 May 8, 2013 om 15:47
Computers & telefonie

Oude gameboy spellen via SD kaart kunnen spelen op DS3

Ik had een gameboy advance SP, daar had ik een flashcard waar ik de gameboy via de pc kon koppelen om zo een spel op de flashcard te krijgen en dan dat bepaalde spel spelen.
Maar nu heb ik en 3DS en die werkt niet meer met de oude kaarten.
Is het mogelijk om zo'n spel die ik normaal op de flashcard zet, deze op de SD card kan zetten en dan te spelen.

960 1 Rapporteer

kandijtje
door kandijtje - Jun 21, 2013 om 17:27
10 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=chris74 schreef op woensdag 8 mei 2013, 15:47]Ik had een gameboy advance SP, daar had ik een flashcard waar ik de gameboy via de pc kon koppelen om zo een spel op de flashcard te krijgen en dan dat bepaalde spel spelen.
Maar nu heb ik en 3DS en die werkt niet meer met de oude kaarten.
Is het mogelijk om zo'n spel die ik normaal op de flashcard zet, deze op de SD card kan zetten en dan te spelen.

Normaal gesproken moet dat werken, echter heeft Nintendo deze maand een firmware update uitgebracht waardoor bepaalde flashcards niet meer werken.

Ik adviseer je contact opnemen met het bedrijf waar je de flashcard gekocht hebt om te vragen of ze je kunnen helpen.