la
door laurina2 Apr 23, 2016 om 13:26
Computers & telefonie

Outlook express icoon zoek

Beste helpers,
ik heb toch weer een vraag,ik durf bijna niet meer, Wimmy 10 zal wel weer meetellen,ja het is mij 66 ste vraag in ruim 5 jaar.

Daar komtie: Ik vind in mijn labtop mijn outlook express icoon niet meer.Heb gegoogeld maar vind geen duidelijk antwoord.
Waarom ben ik nu zo stom geweest dat progr. te dowloaden ggggrrr.
Er staat veel mail in die ik nog even nodig heb dus please helluppie!
Groet,

Laurina

1633 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2016 om 13:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Vragen staat vrij, hoor.
Daar is dit forum voor. ;-)

Bedoel je de afbeelding van dat envelopje?
Outlook Express? Weet je het zeker? (dat is heel oud)

Waarom ben ik nu zo stom geweest dat progr. te dowloaden ggggrrr.

Welk programma?

Klik eens op start. Kijk of je dan in de linkerkolom de afbeelding ziet staan. Zo ja ....er op klikken, linkertoets ingedrukt houden en de afbeelding naar je buroblad slepen en loslaten.

Suc6

tijger1
door tijger1 - Apr 23, 2016 om 13:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Al stelt u 100 vragen. So what? Laat iemand maar tellen.:-))

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 23, 2016 om 14:30
7205 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Laurina2,
dit vond ik in deze link.
Pictogram verdwenen?

De meest waarschijnlijke oorzaak van de verdwijning is dat een ander e-mailprogramma als standaard is ingesteld.

Klik met de rechtse muistoets op Start, kies Eigenschappen, klik op het tabblad menu Start. Klik op Aanpassen, hier kun Outlook Express als standaardprogramma instellen en als het goed is heb je dan het pictogram weer terug.

http://home.kabelfoon.nl/~uncle/omewil/tips/outlook.html#verdwenen

Cookies
door Cookies - Apr 23, 2016 om 15:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Outlook Express? Dat bestaat toch allang niet meer?

En welk programma heb je dan gedownload? M'n glazen bol doet het niet vandaag.

la
door laurina2 - Apr 23, 2016 om 15:17
142 Antwoorden / 70 Vragen

Edrick 3 ik bedoel met het programma windows 10 dat zo lief gratis aangeboden wordt.
Ik heb door jullie hulp mijn mail gevonden en hoop dat na het afsluiten het niet weer zoek is:>)
Maar dan weet ik nu hoe ik het weer tevoorschijn tover,ik heb het in de taakbalk gezet dus....

Hartelijk dank voor de snelle reacties enne.... ik durf voortaan gewoon mijn eventuele vragen te stellen ook al vind Wimmy 10 mij hierdoor erg dom!
Ik weet dat ik in mijn leven heel andere dingen geleerd heb die hij/zij waarschijnlijk nog nooit onder ogen of ervaren heeft.

Met groet Laurina

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2016 om 15:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Fijn voor je dat het weer opgelost is.
Bedankt voor het terugmelden.

Maar .... uit nieuwsgierigheid: ging het inderdaad om Outlook Express?
Of toch een ander mailprogramma? Aangezien je het over W10 hebt.

Cookies
door Cookies Apr 23, 2016 om 16:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

W10 en OE? Vlg mij vraag je naar de overbekende weg.

la
door laurina2 - Apr 23, 2016 om 15:49
142 Antwoorden / 70 Vragen

Beste Edrick3,

ik heb Microsoft Outlook op mijn desktop en labtop ,je hebt gelijk voorheen was het natuurlijk Outlook Express.
Dat is in mijn bolletje blijven hangen:>))

Ik heb de labtop opnieuw opgestart en het gekke ding staat nu gewoon in de taakbalk.

Nogmaals dank,

Laurina

Ma
door Mat Matheij Apr 23, 2016 om 18:35
986 Antwoorden / 3 Vragen

Wanneer U al de laatste peperdure versie van Outlook erop heeft staan is wanneer het programma er (nog) opstaat een kwestie van een link leggen op het startscherm. Dat is relatief eenvoudig. Ook bij W10.
Mvrgr.

Ma
door Mat Matheij - Apr 23, 2016 om 15:52
986 Antwoorden / 3 Vragen

Outlook express is wel erg verouderd en zat in het tijdperk van Windows XP. Wanneer U een eenvoudig mail programma zoekt kunt U gratis Windows Live downloaden. Uw laptop moet minimaal Windows 7 bevatten. Dat kunt U upgraden naar Windows 10. Erg veel forumleden zijn hier niet van gecharmeerd o.m. ivm. Privacy. Maar dat ligt toch al 'op straat'. Het wordt tevens tijd voor mogelijk een nieuwe laptop. Wanneer U niet al te veel eisen stelt al voor €300 te verkrijgen. Eenvoudiger dan blijven 'doormodderen'. En zoek een computer deskundige die programma's voor U kan installeren. Mvrgr.

edrick3
door edrick3 Apr 23, 2016 om 17:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als je nu eens de voorgaande posts gelezen had ...... ;-)

Ma
door Mat Matheij Apr 23, 2016 om 18:24
986 Antwoorden / 3 Vragen

@edrick3
Gewoon doen wat je altijd doet ik zit er niet mee. Iemand die (nog) outlook express heeft leeft in het geschetste tijdperk...U heeft (ook) de wijsheid nier in pacht. Mensen moeten af van onveilige en verouderde zaken als Outlook Express. Leuk dat iemand dan dat nog terug kan halen. Maar het devies is vervangen.

sjjoppy
door sjjoppy Apr 24, 2016 om 10:40
7205 Antwoorden / 3 Vragen

@ Mat Matheij, het ging mij om de mails die T.S niet kwijt wil. Achteraf blijkt het om een microsoft account te gaan.

Ma
door Mat Matheij - Apr 25, 2016 om 15:54
986 Antwoorden / 3 Vragen

@sjoppie
Veelal stellen mensen niet de juiste vraag of slechts ten dele. Outlook in de nieuwste versie kost naar ik meen ca.€130.- de Home versie van Office met wederom beperking ca. €120.- Kun je -en dat wil Microsoft ook- de 365 versie aanschaffen. Kostte eerst bij aankoop van pc /laptop €50.-  Nu €80.- over vijf jaar €400.- De economische levensduur van een pc/laptop is drie jaar. Er zijn veel mensen op dit forum die best voor zichzelf van alles mogen verzinnen/ vaststellen. De standaard gebruiker moet een goede -betaalde virusscanner-aanschaffen in de duurste versie. Daarnaast mogelijk free ware als Ccleaner.  En dan werkt het product gewoon. Zij hebben in het  geheel niets aan esoterische programma's. Mvrgr.