jb
door jbieleveldt Jan 8, 2010 om 17:40
Computers & telefonie

Outlookexpress

al enkele jaren gebruik ik Outlook Express.,op onverklaarbare wijze is Outlook Express verdwenen en kan ik met geen mogelijkheid Outlook weer terug halen.
Steeds krijg ik de melding dat mijn Account niet goed is.Opnieuw aanmelden lukt niet,ik heb n.l.twee emailadressen t.w.
josbieleveldt@hotmail.com en j.bieleveldt@hetnet.nl.
Beide verwijderen en opnieuw éen adres invoeren lukt ook niet.
Hoe is dit probleem op te lossen,?
graag advies.

240 4 Rapporteer

erpmessage
door erpmessage - Jan 8, 2010 om 18:07
19 Antwoorden / 2 Vragen

Zowel bij hotmail als bij HetNet hoeft u geen gebruik te maken van OutlookExpress. Via site van MSN kont u uw hotmail raadplegen en is wel zo makkelijk. Voor HetNet geldt hetzelfde: surf naar hetnet.nl en klik op netmail, vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in: et voila!

Succes!

freya
door freya - Jan 8, 2010 om 18:10
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo jbieleveldt,

Ik neem aan dat je Outlook Express nog wel gewoon kunt starten? En als je dan in OE gaat naar Extra > Accounts > tabblad: E-mail, zie je daar dan je account in de lijst staan? Als het goed is kun je het account aanpassen, verwijderen of een nieuwe toevoegen.

m.vr.gr. Freya

edrick3
door edrick3 - Jan 8, 2010 om 18:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo,

Als het pas 'verdwenen' is zou je misschien eens systeemherstel kunnen proberen.
Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeemherstel

Suc6

gsm
door gsm - Jan 8, 2010 om 18:40
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Opmerking:
Je kunt beter geen e-mailadressen of andere persoonlijke informatie openbaar maken. Ik raad aan om de redactie te vragen (per e-mail) of de bewuste informatie uit de vraag verwijderd kan worden,